Wiktor Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 ja wczoraj mierzyłem - przy gotowaniu miał 45 stopni. On się bardziej grzeje od ciepła zacieru i od pary - u mnie jest szczelna pokrywka i odciąg pary więc się tka nie grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewatywa8 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niestrasz ze moje tak sie będa grzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Wiktor-u mnie też jest szczelna pokrywka ,para nie ma możliwości go podgrzewać-z jakiego samochodu masz silniczek? a ten ściemniacz na 230V-nada się? Edytowane 7 Września 2012 przez marbelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 chyba też od escorta. Drugie mam od czegoś innego ale nie pamiętam od czego. W każdym razie oba się grzeją tak samo i nic im nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niestrasz ze moje tak sie będa grzać Masz ten komfort,że masz dwa...jak sie jeden spali ,to myk,pyk,i masz drugi założony -jedną warkę na 100% obskoczysz ,a ja ,co ,z jednym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Niestrasz ze moje tak sie będa grzać Masz ten komfort,że masz dwa...jak sie jeden spali ,to myk,pyk,i masz drugi założony -jedną warkę na 100% obskoczysz ,a ja ,co ,z jednym.... chwycisz za wiosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Masz ten komfort,że masz dwa...jak sie jeden spali ,to myk,pyk,i masz drugi założony -jedną warkę na 100% obskoczysz ,a ja ,co ,z jednym.... Jak najbardziej kolega słusznie mówi. Mając cokolwiek z escorta należy mieć również jego identyczny i działający duplikat na podmiankę I piszę to jako były właściciel dwóch escortów i jednej fiesty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 no dobra-już my się pośmiali z Forda a może przyczyną grzania było zasilanie z prostownika?Świeciły się wszystkie diody-tak jak przy ładowaniu całkiem rozładowanego aku czyli max mocą,jak zrobię zasilacz z kompa to sprawdzę-może to być przyczyna? no i poradzcie mi ktoś z tym ściemniaczem-musi być taki jak do LED-ów czy może być na 230V?Wydaje mi się ,że taki na 230V może pracować na niższym napięciu a ten na LED 12-24 na wyższym nie pójdzie-jak się mylę to mnie proszę poprawić-oto ten ściemniacz: http://allegro.pl/boston-seria-ramkowa-sciemniacz-0-500w-z-ramka-i2590871012.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregori1977 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Elektrykiem nie jestem ale regulator na prąd zmienny raczej nie pójdzie na prąd stały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sojer Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 A może przykleić do niego radiator? A jeśli to niezbyt ekstremalny pomysł to na radiatorze podgrzewać wodę do wysładzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp5 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Witam Panowie, zasilanie z prostownika bez bufora grozi uszkodzeniem prostownika, prostownik to nie zasilacz Po pierwsze istnieją różne typy prostowników jedno i dwu połówkowe , można próbować na wyjściu dać celem ograniczenia tętnień kondensator elektrolityczny o znacznej pojemności. Przy mechanicznej blokadzie mieszadła istnieje ryzyko pobrania przez silnik bardzo dużego prądu i uszkodzenie prostownika . Po drugie pytanie czy prostownik ma wystarczającą wydajność prądową A próbował może już ktoś podłączyć do mieszadła regulator obrotów dmuchawy od Poloneza ? Zasilacz 5 A z allegro http://allegro.pl/przetwornica-230v-12v-zasilacz-domowy-cb-lodowka-i2560770920.html albo ten 10A (przeróbka z komputerowego ale cena opłacalna ) http://allegro.pl/zasilacz-stabilizowany-do-led-cb-itp-12v-10a-100w-i2609024066.html Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) A jeśli to niezbyt ekstremalny pomysł to na radiatorze podgrzewać wodę do wysładzania. No stary,ale pojechałeś hehe Obudowa jest stojanem,ma wewn magnesy ,może w miejscach ,gdzie nie ma magnesu wywiercić otwory?Czy zmniejszenie obrotów ściemniaczem wpłynie na obniżenie temperatury? Edytowane 7 Września 2012 przez marbelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejski Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 no dobra-już my się pośmiali z Forda a może przyczyną grzania było zasilanie z prostownika?Świeciły się wszystkie diody-tak jak przy ładowaniu całkiem rozładowanego aku czyli max mocą,jak zrobię zasilacz z kompa to sprawdzę-może to być przyczyna? no i poradzcie mi ktoś z tym ściemniaczem-musi być taki jak do LED-ów czy może być na 230V?Wydaje mi się ,że taki na 230V może pracować na niższym napięciu a ten na LED 12-24 na wyższym nie pójdzie-jak się mylę to mnie proszę poprawić-oto ten ściemniacz: http://allegro.pl/bo...2590871012.html Chwileczkę, chcesz zastosować regulator napięcia na zasilaniu do prostownika zapewne jedno-połówkowego. Wyluzuj i zaprawdę powiadam Ci nierób tego! Ten ściemniacz 600W możesz zastosować na zasilaniu do układu transformator (najlepiej toroidalny 400V/A) i mostek prostowniczy 15A , lub lepiej do takiego układu ten z mojego pierwszego postu. Przyda się jeszcze do innych celów np. grzałki itp. Największa zaleta to płynna regulacja. Zasilacz 5 A z allegro http://allegro.pl/pr...2560770920.html Za cienki bolek, mało mocy brak regulacji. albo ten 10A (przeróbka z komputerowego ale cena opłacalna ) http://allegro.pl/za...2609024066.html 10A ok ale brak regulacji. Gdybym go dostał za darmo to i tak bym nie chciał. Sądząc po mocowaniu wtyków bananowych sądzę że koleś robiąc go pierwszy raz trzymał narzędzia w ręce. Życie jest bardziej cenne niż możliwość zgonu na skutek porażenia prądem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Chwileczkę, chcesz zastosować regulator napięcia na zasilaniu do prostownika zapewne jedno-połówkowego. Wyluzuj i zaprawdę powiadam Ci nierób tego! nie chcę dawać tego ściemniacza jako regulacja napięcia między zasilaniem a prostownikiem,tylko między prostownikiem(lub zasilaczem) a silnikiem,na napięciu 12V-nada się? Twój regulator z pierwszego postu jest między innymi do regulacji obrotów silników komutatorowych-więc dla mojego silniczka 12V DC z escorta się nada?Gdzie podłączyć + a gdzie - ? bo na rysunku jest tak jak do prądu zmiennego Edytowane 7 Września 2012 przez marbelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejski Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) Czytaj opis napiecie 230v, Edytowane 7 Września 2012 przez Jejski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 (edytowane) . Edytowane 7 Września 2012 przez marbelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Może taki? http://allegro.pl/sc...2533236556.html U mnie się sprawdza w mieszadle. A jaki masz silniczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejski Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Nie wiem jakiej mocy jest silnik z eskorta teoretycznie może to być 100W=8A przy 12V czyli OK , ale Tomek po dwóch eskortach powinien wiedzieć lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 ok-czyli misi być ściemniacz na 12 V a taki na 230V nie nadaje się tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejski Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Między zasilaczem a silnikiem musi być regulator 12V o mocy min. ok. 100W czyli prądzie 8A, ale to wszystko zależy od mocy silnika, a nie spotkałem się żeby na jakimkolwiek silniku z wycieraczek ktoś oznaczał moc czy prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewatywa8 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 A mi nie chca ruszyc silniczki od escorta na takim zasilaczu http://allegro.pl/transformator-elektroniczny-zasilacz-105w-tanio-i2596769687.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp5 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 A mi nie chca ruszyc silniczki od escorta na takim zasilaczu http://allegro.pl/tr...2596769687.html Witam i nie ruszą to co masz w linku to jest zwykła przetwornica napięcia zmiennego 230 na zmienne 12 czyli 230 AC/12 AC Silniki wycieraczek muszą być zasilane napięciem stałym DC Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewatywa8 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 To ci klops, notorycznie niepamietam co znaczy AC a co DC, a czy można załozyc za tym mostek plus kondensator, tak wyczytałem na elektrodzie i takie zasilacze kupiłem, ale niewiem jaki mostek i jaki kodensator dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateos Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Kupujesz w sklepie elektronicznym za kilka zł mostek Gretza na np.20A. Kondensator elektrolityczny na 24V(może mieć wyższe napięcie), czym większa pojemność tym lepsze wygładzenie napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbelka Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 (edytowane) Dziś ,gdy wynosiłem do garażu prostownik po wczorajszej próbie ,patrze na niego i przyszedł mi pomysł-ten prostownik ma przełącznik 12V/6V Zrobiłem jeszcze jedną próbę Silnik z escorta szedł na 6V wolniej,po dwóch godzinach "fyrlania" był ciepły ,ale nie gorący!!!! Hurra,w dodatku nie potrzebuję już regulatora (dobrze ,że w castoramie nie mieli ściemniaczy do led ) Ciekawe czy pójdzzie na 5V z zasilacza komputerowego-wezmę sie za to jutro albo w przyszłym tygodniu-tu znalazłem dobry opis jakby ktoś chciał: http://www.stormdust.../preparing.html na kolejnych stronach jest wszystko po kolei Myślę ,że można to zrobić chyba bez tych diod ledowych jeśli ktoś nie potrzebuje sygnalizacji,co? Edytowane 8 Września 2012 przez marbelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się