Nachtigall Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam ! Mam na imię Maciek i wreszcie mam okazję zająć się własnym warzeniem piwa. Dotychczas warunki mieszkaniowe na to nie pozwalały ale po przeprowadzce wreszcie mogłem zacząć. Przyjaciele zafundowali mi zestaw startowy (dwie warki z puszek już gotowe) ale na degustację przyjdzie mi trochę poczekać... Niech dojrzeje... Mieszkam w Chorzowie. Z lektury forum wiem, że Śląsk ma silną obsadę. W razie problemów będę wołał o pomoc. Na porady jestem zbyt zielony... Pozdrawiam wszystkich! Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afghan Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam. Życzę sukcesów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witaj na forum i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasanga Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam i powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shayboos Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witaj! Śląsk jest mocny ! Powodzenia w warzeniu - przechodź jak najszybciej na zacieranie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witamy! Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wena Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam krajana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...