AgaL Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Może i piwo warzyć umiem, ale nie znam się kompletnie na kegowaniu i wyszynku z kegów. Proszę więc o kontakt na PW kogoś kto poradzi mi przy doborze sprzętu do wyszynku - schładzarki, kolumny pojedyncze i wielokranowe, rollbary, itp. Dzięki z góry, Aga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biotit Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A dlaczego na PW, tutaj Wszyscy się uczymy i chętnie wgłębimy wiedzę. Ja zamierzam połowę dać w butelki, a resztę w KEG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ray Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Ago, jakich kegów chcesz używać? Sprzęt nowy/używany? Użytek w domu/w Ursa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undeath Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 No właśnie określ na co ma być przeznaczony sprzęt bo jeżeli do domu to w moich zapiskach masz napisane co i jak z sprzętem do pepsi kegów, jeżeli chodzi o inny sprzęt czyli normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe e tam wystarczy odpowiednio dostosowana głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Chodzi mi o wyposażenie baru, nie do celów domowych, więc dlatego prosiłam o kontakt na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...