AgaL Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Może i piwo warzyć umiem, ale nie znam się kompletnie na kegowaniu i wyszynku z kegów. Proszę więc o kontakt na PW kogoś kto poradzi mi przy doborze sprzętu do wyszynku - schładzarki, kolumny pojedyncze i wielokranowe, rollbary, itp. Dzięki z góry, Aga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biotit Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A dlaczego na PW, tutaj Wszyscy się uczymy i chętnie wgłębimy wiedzę. Ja zamierzam połowę dać w butelki, a resztę w KEG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ray Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Ago, jakich kegów chcesz używać? Sprzęt nowy/używany? Użytek w domu/w Ursa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undeath Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 No właśnie określ na co ma być przeznaczony sprzęt bo jeżeli do domu to w moich zapiskach masz napisane co i jak z sprzętem do pepsi kegów, jeżeli chodzi o inny sprzęt czyli normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe e tam wystarczy odpowiednio dostosowana głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Chodzi mi o wyposażenie baru, nie do celów domowych, więc dlatego prosiłam o kontakt na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Potrzebna jest beczka, głowica, weżyki, butla CO2, reduktor, schładzarka, kran i zimna piwnica na trzymanie tej beczki. sprzęt można kupić na allegro. Edytowane 26 Marca 2013 przez jacer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coder Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Myślę, że Aga będzie robić wyszynk bezpośrednio ze zbiorników wyszynkowych, więc i schładzarka nie będzie potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Myślę, że Aga będzie robić wyszynk bezpośrednio ze zbiorników wyszynkowych, więc i schładzarka nie będzie potrzebna. No właśnie, że z kegów będę robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perf Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 http://www.grupaibc.pl/pl/polskafp_indywidualne_instalacje_piwne_-_wyposazenie_zaplecza_baru W IBC powinni Ci doradzić. Bez poznania szczegółów (np. na temat planowanego miejsca na wyszynk oraz jego bliskiej okolicy) czego konkretnie oczekujesz ciężko cokolwiek podpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 http://www.grupaibc....e_zaplecza_baru W IBC powinni Ci doradzić. Bez poznania szczegółów (np. na temat planowanego miejsca na wyszynk oraz jego bliskiej okolicy) czego konkretnie oczekujesz ciężko cokolwiek podpowiedzieć. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz007 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Możesz też spróbować UBC zapytać. W Polsce siedzibę mają we Wrocławiu. Kolega mówił, że mają dobre ceny, ale osobiście jeszcze nic u nich nie brałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coder Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No właśnie, że z kegów będę robić. Zbiorniki wyszynkowe są w Niemczech po ~1000 euro, kegi wyjdą drożej, i ile dodatkowej roboty.... I na smak też to ma wpływ - im większy zbiornik, tym lepsze piwo, tak mi mówił stary piwowar z Merkensdorfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No właśnie, że z kegów będę robić. Zbiorniki wyszynkowe są w Niemczech po ~1000 euro, kegi wyjdą drożej, i ile dodatkowej roboty.... I na smak też to ma wpływ - im większy zbiornik, tym lepsze piwo, tak mi mówił stary piwowar z Merkensdorfu. To będzie wyszynk okazjonalny, degustacja różnych piw jednocześnie. Nie wyobrażam sobie kilku zbiorników podpiętych do kranów. Zresztą pewnie trzeba by je było legalizować . Zostanę przy kegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hasintus Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Aga, chyba najwyższy czas odwiedzić pewien browar pod Grodziskiem Mazowieckim. Po co wyważać już otwarte drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Aga, chyba najwyższy czas odwiedzić pewien browar pod Grodziskiem Mazowieckim. Po co wyważać już otwarte drzwi. Oj tak, oj tak. Przyjadę na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Napełnianie KEGa w browrze Dziadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgaL Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Napełnianie KEGa w browrze Dziadka. Wow! Ale fajniejsze jest opróżnianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Opróżnianie kaga jest najprzyjemniejszą czynnością u piwowara i piwosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Napełnianie KEGa w browrze Dziadka. Odkręcasz fitting do mycia czy myjesz również przez głowicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Myję i odkażam przez głowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenris Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 wiem że odgrzewam kotleta ale ma ktoś namiar na firmy które zajmują sie profesjonalnym pełnym wyszynkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Masz podane linki w tym temacie. Do tego firmy beerserwis, bolid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dhanab Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Dajcie spokój z tym bolidem, nie polecam chyba że ktoś ma trochę czasu i wiedzy aby przypilnować Edytowane 26 Maja 2015 przez dhanab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi