Piwny Kraft Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Czy będą w ofercie wędzone słody Viking Malt (dawnego Strzegomia)? Pzdr J. Tak jak najbardziej. Pojawią się kiedy Strzegom wypuści je oficjalnie na rynek. Culter 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindin Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dzień dobry. Kiedy mniej więcej można się spodziewać chmieli z 2016 z USA w sklepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młynek Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Pytałem w sklepie. Rok temu były na przełomie styczeń/luty, więc ten tego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROWAR KWARTA Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Od niedawna robię zakupy w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony, polecam !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathandrel Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Za mną podwójne zakupy w Piwnym Krafcie-raz w sklepie stacjonarnym i raz wysyłkowo (via paczkomat). Sklep stacjonarny w klimatycznym miejscu, sam lokal też w klimacie, obsługa sympatyczna, sprzedawca nie bał się powiedzieć "nie wiem" zamiast płodzić androny byleby sprzedać. Dla mnie to plus. Wysyłkowo realizacja sprawna, pakowanie OK, termometr przyszedł cały. Ogólnie żałuję, że swoich pierwszych kroków w kwestii sprzętu tam nie skierowałem, zawsze warto wspierać lokalny biznes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
head_bro Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Wczoraj po raz kolejny dokonałem zakupów w tym sklepie. Zamówione przez internet z odbiorem osobistym. Za każdym razem wszystko się zgadzało. Szczerze polecam ten sklep! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindin Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Dziś ode mnie duży minus dla sklepu stacjonarnego. Niestety nie da się zrobić zakupów (słód + chmiel) bez wcześniejszego zamówienia przez internet. Faktycznie na stronie www jest informacja o tym, ale nie każdy idąc do sklepu wchodzi na stronę. Jakiś czas temu była informacja, że nie można kupić w sklepie stacjonarnym słodu śrutowanego, bez wcześniejszego zamówienia. Nie powiem, bo mi plany piwowarskie na weekend niestety ta "zasada" zepsuła. Szkoda, że sprzedawca nie mógł poświęcić kilku minut na zważenie słodu i jego sprzedanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 na pewno miał tłum klientów na kraniki, bulkadełka itp i zwyczajnie nie miał jak się obrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony07 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 3 godziny temu, Pindin napisał: Faktycznie na stronie www jest informacja o tym, ale nie każdy idąc do sklepu wchodzi na stronę. To niech wchodzi. Kupuję w tym sklepie i zawsze wszystko gra jak w zegarku Krychowiaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus383 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Ja też jestem MEGA zadowolony ! Polecam. Zdarzyło się, że zamawiałem tego samego dnia, kiedy odbierałem i nie było problemu. Widocznie było mniej klientów danego dnia i sprzedawca zdążył ześrutować słody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buniek80 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Ja też jestem częstym klientem tego sklepu i nigdy nie było problemów, aczkolwiek ostatnio korzystam z przesyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwny Kraft Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Niestety ze względu na pojawiające się "granaty" piwny depozyt zostaje zamknięty. Jeśli ktoś chce odebrać swoje piwa będzie to możliwe do końca tego tygodnia. Dodam, że część butelek może być zalana przez dzisiejszy wybuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarnik Sebol Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Które wybuchło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muran Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Absolutnie nie polecam. Na miejscu nic nie da się załatwić, ani zapytać bo pan "nie ma czasu, a wogle to se pan przez internet ogarnij" z miną "no na ój żeś pan tu przylazł, przecież robotie mam". No nie, to nie jest "frontem do klienta" Chyba, że pan ma taki zap... przez neta, to nie mam pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony07 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Przeczytaj regulamin sklepu. Jak zamówisz to masz podane. To firma internetowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muran Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Ale ja w żadnym punkcie posta nie wspomniałem słowem o zamawianiu. Sugeruję samemu czytać na co się odpisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwny Kraft Opublikowano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 24.09.2018 o 05:56, muran napisał: Absolutnie nie polecam. Na miejscu nic nie da się załatwić, ani zapytać bo pan "nie ma czasu, a wogle to se pan przez internet ogarnij" z miną "no na ój żeś pan tu przylazł, przecież robotie mam". No nie, to nie jest "frontem do klienta" Chyba, że pan ma taki zap... przez neta, to nie mam pytań Dla osób pierwszy raz odwiedzających sklep stacjonarny może się wydawać dziwne, że nie wszystko da rady kupić "od ręki". Wszędzie gdzie tylko mogłem umieściłem o tym informację: na stronie sklepu (główny banner, no chyba, że adblock blokuje), forum piwo.org (w tym temacie), facebook (post na 1 miejscu), informacja przed wejściem do sklepu stacjonarnego, regulamin (Postanowienia ogólne, punkt 8). Wiem, że każdy chciałby wszystko "na już", ale niestety przygotowanie zamówień, ześrutowanie słodów trwa i tutaj liczy się kolejność złożonych zamówień. Zdaję sobie sprawę, że nie każdego to zadowala, ale takie są zasady. Wiem, że przez to klientów pewnie będzie mniej. Jednak ci którzy wcześniej poświęcili 5 minut na złożenie zamówienia przez internet lub telefon mogą być pewni, że towar będzie gotowy na czas. Czasem uda się odebrać towar jeszcze tego samego dnia. W przypadku gdyby wszystko było przygotowywane "od ręki" niestety wprowadziłoby to zamieszanie. Przygotowanie jednego zamówienia może trwać zarówno 5 minut jak i godzinę. Tak, więc lepsza opcją jest chyba odebranie zamówień dopiero po ich wcześniejszym złożeniu przez net niż przykładowo opcja śrutowania "od ręki". Czy komukolwiek chciałoby się czekać w kolejce godzinę, gdy wcześniejszy klient życzy sobie śrutowanie np. 20 rodzajów słodów po 250g? Muchor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muran Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Nie nazywajcie tego sklepem, tylko punktem odbioru w takim razie. Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że raczej nikt się nad wami rozczulać nie będzie, tylko kupi gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zohan Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Nie nazywajcie tego sklepem, tylko punktem odbioru w takim razie. Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że raczej nikt się nad wami rozczulać nie będzie, tylko kupi gdzie indziej. Noooo zwłaszcza w Warszawie. Sklep piwowarski na każdym roku. Właściciel wymyślił sobie taka formule funkcjonowania sklepu i raczej jej nie zmieni z powodu twojej opinii. Jak nie odpowiada wybierz inny sklep. Po co ten hejt?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muran Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 To nie hejt, tylko opinia. A w dobie zakupów przez internet, które następnego dnia czekają na odbiór w paczkomacie stacjonarne sklepy są średnio potrzebne. Koszt przesyłki w porównaniu z czasem i kasą poświęconymi na dojazd często wychodzi mniejszy. Ryland 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony07 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Godzinę temu, muran napisał: stacjonarne sklepy są średnio potrzebne To kupuj w niestacjonarnych i nie zawracaj gitary. Ja korzystam z tego sklepu i jestem zadowolony. Czasem odbieram, czasem wysyłkowo. Ryland 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsallah Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 W dniu 14.10.2018 o 22:09, muran napisał: w dobie zakupów przez internet, które następnego dnia czekają na odbiór w paczkomacie stacjonarne sklepy są średnio potrzebne. Koszt przesyłki w porównaniu z czasem i kasą poświęconymi na dojazd często wychodzi mniejszy. No właśnie, z tym jest różnie. Podam przykład 2 ostatnich zamówień w PK: 1. Zamówienie do paczkomatu niedaleko mojego miejsca zamieszkania - wymyśliłem sobie, że nie będę marnował paliwa i czasu (tudzież kasy na bilety jednorazowe/czasowe), żeby przedostać się na drugą stronę Wisły. Wybrałem paczkomat w zasięgu 0,5 km od domu, żeby odebrać paczkę przy okazji spaceru z psem. I tak: - zamówiłem przez internet w piątek - tego samego dnia paczka została przygotowana do wysłania - w sobotę paczka została wysłana (jeszcze wtedy nie wiedziałem, co do znaczy) - we wtorek otrzymałem pierwszą informację od InPost, że paczka wyruszyła do wybranego przeze mnie paczkomatu (!) - tego samego dnia (wtorek) InPost powiadomił mnie, że paczkomat jest przepełniony i w związku z tym dostarczyli paczkę...w zupełnie inne miejsce, do punktu odbioru (w sklepie, nei paczkomat)...1,5 km od wybranego przeze mnie paczkomatu (!!!) - nie pamiętam, kiedy znalazłem czas, żeby odebrać paczkę, ale musiałem ruszyć się po nią samochodem. 2. Zamówienie z odbiorem osobistym: - zamówiłem w czwartek - tego samego dnia paczka była gotowa do odbioru - odebrałem w sobotę (kiedy nie ma korków). Jedno się nie zmienia - produkty są przeważnie gotowe w dniu złożenia zamówienia (ja zamawiam zwykle koło południa), tak więc PK działa naprawdę szybko. A ponadto w razie ewentualnych problemów, jest to dla mnie sklep lokalny (dostarczonego przez inny sklep, spoza Warszawy, wadliwego fermentora ostatecznie nie reklamowałem im, bo ogarnięcie pudła i odesłania im towaru nie było warte tych 30 zł), no i - poprawcie mnie, jeśli się mylę - bez sensownej konkurencji w stolicy. A widzę, że pojawił się ostatnio w ofercie słód whisku (30-45 ppm) wędzony torfem, tak więc nie będę już chyba musiał kupować u konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muran Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Nie wiem, jak u Ciebie rzeźbi inpost, u mnie przy przeładowanym blaszaku dzwoni z informacją kurier, że "do 21 stoi pod paczkomatem, jeśli nadal będzie zapchany, a ja nie dam rady podjechać to podrzuci mi paczkę do domu/w wybrane miejsce". Zamawiałem zapasy towaru u konkurencji tydzień temu, miały być na blaszak, wysłali od razu do domu i jeszcze dostałem darmową dostawę + ciekawe gratisy. A zamówienie wcale za milion cebulionów nie było, dzień po złożeniu zamówienia już się gotowało. Być może jeszcze kiedyś PK dostanie u mnie szansę, na chwilę obecną nie mam podstaw do odstawienia konkurencji, niczym nie podpadli ? Wesołych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsallah Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 U mnie czasy kurierów wydających paczki z samochodu pod przeładowanymi paczkomatami chyba już bezpowrotnie minęły. Zresztą pod ten konkretny paczkomat nie miałby nawet jak podjechać, ani nigdzie w okolicy stanąć - specyficzna lokalizacja w mocno zabudowanym ciągu pieszym i megaruchliwym miejscu. Tak się składa, że ten paczkomat został już zlikwidowany od czasu tamtego zamówienia. Jak tylko mam czas podjechać, zamawiam towar z PK z odbiorem osobistym, zwykle gotowy jest tego samego lub następnego dnia i w ten sposób żaden kurier nie spieprzy mi planów warzelniczych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niejan Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Ja korzystam z usług tego sklepu od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. I co niektórym wyda się dziwne, firma frontem do klienta bo zamówienia są gotowe na czas i wszystko ok. Najczęściej tego samego dnia. Gdyby trzeba było obsługiwać każdego na miejscu inni musieliby czekać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się