Skocz do zawartości

Piwny Kraft - sklep stacjonarny Warszawa, ul. Stalowa 15


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Za mną podwójne zakupy w Piwnym  Krafcie-raz w sklepie stacjonarnym i raz wysyłkowo (via paczkomat). Sklep stacjonarny w klimatycznym miejscu, sam lokal też w klimacie, obsługa sympatyczna, sprzedawca nie bał się powiedzieć "nie wiem" zamiast płodzić androny byleby sprzedać. Dla mnie to plus. Wysyłkowo realizacja sprawna, pakowanie OK, termometr przyszedł cały. Ogólnie żałuję, że swoich pierwszych kroków w kwestii sprzętu tam nie skierowałem, zawsze warto wspierać lokalny biznes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dziś ode mnie duży minus dla sklepu stacjonarnego. Niestety nie da się zrobić zakupów (słód + chmiel) bez wcześniejszego zamówienia przez internet. Faktycznie na stronie www jest informacja o tym, ale nie każdy idąc do sklepu wchodzi na stronę. Jakiś czas temu była informacja, że nie można kupić w sklepie stacjonarnym słodu śrutowanego, bez wcześniejszego zamówienia. Nie powiem, bo mi plany piwowarskie na weekend niestety ta "zasada" zepsuła. Szkoda, że sprzedawca nie mógł poświęcić kilku minut na zważenie słodu i jego sprzedanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem MEGA zadowolony ! Polecam. 

Zdarzyło się, że zamawiałem tego samego dnia, kiedy odbierałem i nie było problemu. Widocznie było mniej klientów danego dnia i sprzedawca zdążył ześrutować słody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Absolutnie nie polecam. Na miejscu nic nie da się załatwić, ani zapytać bo pan "nie ma czasu, a wogle to se pan przez internet ogarnij" z miną "no na ój żeś pan tu przylazł, przecież robotie mam". No nie, to nie jest "frontem do klienta" :/

 

Chyba, że pan ma taki zap... przez neta, to nie mam pytań :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 24.09.2018 o 05:56, muran napisał:

Absolutnie nie polecam. Na miejscu nic nie da się załatwić, ani zapytać bo pan "nie ma czasu, a wogle to se pan przez internet ogarnij" z miną "no na ój żeś pan tu przylazł, przecież robotie mam". No nie, to nie jest "frontem do klienta" :/

 

Chyba, że pan ma taki zap... przez neta, to nie mam pytań :D

 

Dla osób pierwszy raz odwiedzających sklep stacjonarny może się wydawać dziwne, że nie wszystko da rady kupić "od ręki".

 

Wszędzie gdzie tylko mogłem umieściłem o tym informację: na stronie sklepu (główny banner, no chyba, że adblock blokuje), forum piwo.org (w tym temacie), facebook (post na 1 miejscu), informacja przed wejściem do sklepu stacjonarnego, regulamin (Postanowienia ogólne, punkt 8).

 

Wiem, że każdy chciałby wszystko "na już", ale niestety przygotowanie zamówień, ześrutowanie słodów trwa i tutaj liczy się kolejność złożonych zamówień. Zdaję sobie sprawę, że nie każdego to zadowala, ale takie są zasady. Wiem, że przez to klientów pewnie będzie mniej. Jednak ci którzy wcześniej poświęcili 5 minut na złożenie zamówienia przez internet lub telefon mogą być pewni, że towar będzie gotowy na czas. Czasem uda się odebrać towar jeszcze tego samego dnia.

 

W przypadku gdyby wszystko było przygotowywane "od ręki" niestety wprowadziłoby to zamieszanie. Przygotowanie jednego zamówienia może trwać zarówno 5 minut jak i godzinę.

Tak, więc lepsza opcją jest chyba odebranie zamówień dopiero po ich wcześniejszym złożeniu przez net niż przykładowo opcja śrutowania "od ręki".

 

Czy komukolwiek chciałoby się czekać w kolejce godzinę, gdy wcześniejszy klient życzy sobie śrutowanie np. 20 rodzajów słodów po 250g?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nazywajcie tego sklepem, tylko punktem odbioru w takim razie.
 
Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że raczej nikt się nad wami rozczulać nie będzie, tylko kupi gdzie indziej.

Noooo zwłaszcza w Warszawie. Sklep piwowarski na każdym roku. :D

Właściciel wymyślił sobie taka formule funkcjonowania sklepu i raczej jej nie zmieni z powodu twojej opinii. Jak nie odpowiada wybierz inny sklep. Po co ten hejt?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie hejt, tylko opinia.

 

A w dobie zakupów przez internet, które następnego dnia czekają na odbiór w paczkomacie stacjonarne sklepy są średnio potrzebne. Koszt przesyłki w porównaniu z czasem i kasą poświęconymi na dojazd często wychodzi mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 14.10.2018 o 22:09, muran napisał:

 w dobie zakupów przez internet, które następnego dnia czekają na odbiór w paczkomacie stacjonarne sklepy są średnio potrzebne. Koszt przesyłki w porównaniu z czasem i kasą poświęconymi na dojazd często wychodzi mniejszy.

No właśnie, z tym jest różnie. Podam przykład 2 ostatnich zamówień w PK:

 

1. Zamówienie do paczkomatu niedaleko mojego miejsca zamieszkania - wymyśliłem sobie, że nie będę marnował paliwa i czasu (tudzież kasy na bilety jednorazowe/czasowe), żeby przedostać się na drugą stronę Wisły. Wybrałem paczkomat w zasięgu 0,5 km od domu, żeby odebrać paczkę przy okazji spaceru z psem. I tak:

- zamówiłem przez internet w piątek

- tego samego dnia paczka została przygotowana do wysłania

- w sobotę paczka została wysłana (jeszcze wtedy nie wiedziałem, co do znaczy)

- we wtorek otrzymałem pierwszą informację od InPost, że paczka wyruszyła do wybranego przeze mnie paczkomatu (!)

- tego samego dnia (wtorek) InPost powiadomił mnie, że paczkomat jest przepełniony i w związku z tym dostarczyli paczkę...w zupełnie inne miejsce, do punktu odbioru (w sklepie, nei paczkomat)...1,5 km od wybranego przeze mnie paczkomatu (!!!)

- nie pamiętam, kiedy znalazłem czas, żeby odebrać paczkę, ale musiałem ruszyć się po nią samochodem.

 

2. Zamówienie z odbiorem osobistym:

- zamówiłem w czwartek

- tego samego dnia paczka była gotowa do odbioru

- odebrałem w sobotę (kiedy nie ma korków).

 

Jedno się nie zmienia - produkty są przeważnie gotowe w dniu złożenia zamówienia (ja zamawiam zwykle koło południa), tak więc PK działa naprawdę szybko. A ponadto w razie ewentualnych problemów, jest to dla mnie sklep lokalny (dostarczonego przez inny sklep, spoza Warszawy, wadliwego fermentora ostatecznie nie reklamowałem im, bo ogarnięcie pudła i odesłania im towaru nie było warte tych 30 zł), no i - poprawcie mnie, jeśli się mylę - bez sensownej konkurencji w stolicy. A widzę, że pojawił się ostatnio w ofercie słód whisku (30-45 ppm) wędzony torfem, tak więc nie będę już chyba musiał kupować u konkurencji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem, jak u Ciebie rzeźbi inpost, u mnie przy przeładowanym blaszaku dzwoni z informacją kurier, że "do 21 stoi pod paczkomatem, jeśli nadal będzie zapchany, a ja nie dam rady podjechać to podrzuci mi paczkę do domu/w wybrane miejsce". 

 

Zamawiałem zapasy towaru u konkurencji tydzień temu, miały być na blaszak, wysłali od razu do domu i jeszcze dostałem darmową dostawę + ciekawe gratisy. A zamówienie wcale za milion cebulionów nie było, dzień po złożeniu zamówienia już się gotowało. 

 

Być może jeszcze kiedyś PK dostanie u mnie szansę, na chwilę obecną nie mam podstaw do odstawienia konkurencji, niczym nie podpadli ?

 

Wesołych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

U mnie czasy kurierów wydających paczki z samochodu pod przeładowanymi paczkomatami chyba już bezpowrotnie minęły. Zresztą pod ten konkretny paczkomat nie miałby nawet jak podjechać, ani nigdzie w okolicy stanąć - specyficzna lokalizacja w mocno zabudowanym ciągu pieszym i megaruchliwym miejscu. Tak się składa, że ten paczkomat został już zlikwidowany od czasu tamtego zamówienia.

 

Jak tylko mam czas podjechać, zamawiam towar z PK z odbiorem osobistym, zwykle gotowy jest tego samego lub następnego dnia i w ten sposób żaden kurier nie spieprzy mi planów warzelniczych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Ja korzystam z usług tego sklepu od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. I co niektórym wyda się dziwne, firma frontem do klienta bo zamówienia są gotowe na czas i wszystko ok. Najczęściej tego samego dnia. Gdyby trzeba było obsługiwać każdego na miejscu inni musieliby czekać... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.