Jasiu Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Nie mam doświadczenia z tym słodem, chciałem Was dopytać - jakiego poziomu wędzonki mogę spodziewać się po 80% zasypie słodu wędzonego od Weyermanna? Celuję w bardzo mocno wędzone piwo, ale niestety Steinbacha nie ma w sklepach, z których korzystam, także ratuję się Weyermannem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiHuRa Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Jeśli oczekujesz mocnego efektu to będziesz zawiedziony nawet przy 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek9999 Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 A jakby tak wrzucić 200% ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amorph Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Steinbach wędzony jest dużo intensywniejszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dario Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 No właśnie, a miał ktoś do czynienia z wędzonym bukiem z castle malting? Ja ostatnio zamówiłem i się zastanawiam jak wypada w porównaniu z Weyermanem. Co do Steinbacha. Ponoć partia ubiegłoroczna ze Steinbacha dawała słabsze efekty niż poprzednie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskaliber Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Celuję w bardzo mocno wędzone piwo, ale niestety Steinbacha nie ma w sklepach, z których korzystam, także ratuję się Weyermannem. A jest coś innego? Bestmaltz ma fajny słód wędzony. Wayermann jest chyba najsłabiej wędzony ze wszystkich popularniejszych słodów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasiu Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Nic bukowego oprócz Weyermanna. No trudno, zobaczy się, spróbuję z tym co jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...