Gość Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam Na początek się przedstawię. Mam na imię Marcin i jestem początkującym piwowarem. Mam na swoim koncie zaledwie 2 warki. Moje pytanie dotyczy. Prawdziwości, poprawności receptur dostępnych na stronie Brewness.com. Jak czytam forum to przeraża mnie wielośc pytań od początkujących piwowarów typu "czy dobra receptura i takie tam". Rozumiem że wspomniana strona jest wystarczająca dla początkujących a pobrane z niej przepisy mogą stanowić dla początkującego niezłą pułapkę ale mogą być też i pewnie są mega pomocne. Czy dany przepis jestem w stanie sprawdzić na tejże stronie czy potrzebuję jakiegoś innego programu. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skajo Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Prawdziwości, poprawności receptur Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Czy dany przepis jestem w stanie sprawdzić na tejże stronie czy potrzebuję jakiegoś innego programu. Nie potrzeba nic dodatkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek- Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jeśli chcesz korzystać z gotowców na brewness, to każdy może wpisać i zapisać cokolwiek, więc nie wykorzystywałbym tego jako punktu wyjściowego do tworzenia własnych piw. Chyba że od "zaufanych" użytkowników. Lepsze na start są "receptury ze słodów" na piwo.org. No i niestety trzeba czytać, czytać, czytać np. dlaczego za dużo słodów karmelowych jest be ;-) i dlaczego w danych stylach są takie drożdże i takie rodzaje słodów, a nie inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...