Jump to content

A BYŁEM, KUPIŁEM bez warzenia

PIWOSZEK

Recommended Posts

:beer:Kurdę " PIWOŻŁOPY" studiuję już trzeci rok w " Królewskim" mieście i dopiero teraz odnalazłem z kumplami sklep z dobrym piwami i to nie tymi komercyjnymi na [wycięto].

:lol:/chory na nerki/

Do widzenia.

Ban jest do końca danego dnia, więc wrócić każdy ma szansę :)

No tak, ale jak chłopak wrażliwy jest i zamknie się w sobie? A może on to forum śledził od paru lat, wychylił się nagle pod wpływem paru lepszych trunków a my tu mu takie powitanie :cool:

Ech, ci ornitolodzy. Wprowadzają tylko niepotrzebne napięcie i później bogu ducha winni ludzie cierpią.

Swoją drogą jak patrzę na wpisy studentów 3 roku z taką ekspresją słowną to mam wrażenie, że "za moich czasów" było lepiej, a było to ledwie parę lat temu :cool:

Może stan upojenia by go jakoś ratował hehe

Edit: co prawda, to prawda :)

Edited by admiro

Swoją drogą jak patrzę na wpisy studentów 3 roku z taką ekspresją słowną to mam wrażenie, że "z moim czasów" było lepiej, a było to ledwie parę lat temu :cool:

Może stan upojenia by go jakoś ratował hehe

ADMIRO żle napisałeś.

powinno być - za moich czasów takich rzeczy nie było.- niestety czas leci.

Ach ta dzisiejsza młodzież.

Ornitolodzy to najlepsi przyjaciele jejskiego i basta :cool: :cool2: :) :)

ale żeś ptaka sobie wybrał

cytat z Twojego linku

"Duże błędy:

Nisko opuszczony, wąski, daszkowaty ogon; długie plecy, różny kolor oczu u jednego ptaka; oczy żółte lub czerwone; błędy w strukturze upierzenia; mało intensywny kolor; nierówne rozgraniczenie rysunku."

Nisko opuszczony, wąski, daszkowaty ogon; długie plecy, różny kolor oczu u jednego ptaka; oczy żółte lub czerwone; błędy w strukturze upierzenia; mało intensywny kolor; nierówne rozgraniczenie rysunku."

To opis Jejskiego po nocnych baletach o 6 rano wracającego do domu :):cool::)