Jacek Skrainski Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 powiedzcie dlaczego taboret kopci jakieś rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Cześć. Najczęściej kopci gdy podłączysz zły gaz do złych dysz. Może napisz jakieś szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 No i też podrzuć jaki to taboret. Coś tam na własnej skórze przerobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob7320 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Musisz ustawić przesłonę od powietrza odpowiednio , oraz ciśnienie na reduktorze( ja u siebie mam ok 2 do 2,5 bara ) . Zły stosunek powietrza do gazu sprawia ,że pali się na żółto i kopci na czarno jak diesel z wyciętym dpf-em. Najlepiej to chyba metodą prób i błędów . Powinien się palić błękitnym płomieniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 14 godzin temu, Jacek Skrainski napisał: powiedzcie dlaczego taboret kopci jakieś rady Przesunął sie pierścień regulujący dopływ powietrza 1 godzinę temu, rob7320 napisał: Musisz ustawić przesłonę od powietrza odpowiednio , oraz ciśnienie na reduktorze( ja u siebie mam ok 2 do 2,5 bara ) . Zły stosunek powietrza do gazu sprawia ,że pali się na żółto i kopci na czarno jak diesel z wyciętym dpf-em. Najlepiej to chyba metodą prób i błędów . Powinien się palić błękitnym płomieniem . jak się reguluje ciśnienie na reduktorze gazu? Od wycięcia dpfa silnik nie kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob7320 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 29 minut temu, anteks napisał: jak się reguluje ciśnienie na reduktorze gazu? Od wycięcia dpfa silnik nie kopci To zależy jaki jest reduktor : stały i się nie reguluje , lub z płynną regulacją i manometrem i te można ustawić ciśnienie . A co do Dpf to jeżdżę z wyciętym( zaczynają mną targać wyrzuty sumienia i takie tam ) i nie kopci , ale to temat na inne forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skylwoker Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 Lub farba się wypala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się