Veteran5 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam serdecznie! Mam na imię Jakub i mieszkam w Tychach. Obecnie studiuję na Politechnice Śląskiej Biotechnologię, a pozatym zajmuję się winiarstwem(z miodosytnictwem i wyrobem nalewek włącznie), uprawą mojej mikro-winniczki(zasadzona w tym roku), oraz bardzo lubię zwiedzać okolicę jeżdżąc na rowerze. Do zarejestrowania tutaj skłoniła mnie chęć spróbowania sił w amatorskim piwowarstwie. Głównym motywem tego jest niewielka dostępność dobrych piw na naszym rynku, a jeśli już są to drogie. Gustuję w piwach raczej wytrawnych(słodkie piwo u mnie stanowczo odpada, chyba że chodzi o mocny porter) - bardzo smakują mi angielskie piwa dostępne w niektórych tylko sklepach w cenie ~10zł za butelkę 0,5l; bardzo smakuje mi także Killkenny, oraz Guinness Extra Stout, a także Guinness Draught, który jest moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o ciemne piwa(wspaniała piana)... przepraszam stouty. Piwa domowego jeszcze nie piłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam, Gratuluję zajęć. Piwowarstwo to bardziej zaawansowane zajęcie ale bardzo ciekawe. U Ciebie w okolicy też jest paru piwowarów, ale jeśli nie znasz nikogo to zapraszam do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wena Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam nowego kandydata na piwowara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witaj serdecznie na forum Mając dobre zaplecze i doświadczenie, na pewno sobie poradzisz doskonale i z piwowarstwem Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...