Skocz do zawartości

Sklep twojbrowar.pl


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Kupowałem w tym sklepie już w sumie z 6 razy. Zawsze wszystko na czas. Raz tylko zamówiłem białe kapsle a dostałem złote (trudno się mówi, to tylko kapsle, więc nawet do nich nie pisałem). Ale gdy miałem jakieś pytania to zawsze szybko i rzeczowo odpowiadali, doradzali.

 

Sklep mogę gorąco polecić. Jestem zadowolony :okey:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj
3 godziny temu, Raban19 napisał:

 

Dnia 2.08.2017 o 21:43, Raban19 napisał:

Lubię ten sklep bo mają zawsze pełno asortymentu i jest w czym wybierać.

Chmiele często są wręcz unikalne.

 

Także kolejne zakupy poszły dość zgrabnie i jestem zadowolony ;)

Ja ma podobną opinię. Jeśli chodzi o asortyment to TB jest praktycznie nie do pobicia ;)

Moje dwa ulubione sklepy to Homebrewing i TB :)

Dodatkowo powiem, że obsługa w obu sklepach jest rewelacyjna !

 

 

Cytujesz siebie i ze masz podobna opinie ( do siebie ) hmm chyba na dzisiaj już starczy piwa :)  albo ja już coś nie kumam z tego :)

Pzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejne zamówienie w TB. Tym razem muszę powiedzieć, że tak mnie zaskoczyli, że ocho ho ;) zamówienie w dniu wczorajszym tj wtorek w godzinach przedpołudniowych (ok godz 11.00), a dzisiaj kurier dostarczył mi przesyłkę. No istny ekspres. Zamówienie było dosyć spore (waga paczki prawie 25kg) w tym m.in słody śrutowane. Żadnych błędów wszystko się zgadza. No i kontakt mailowy jest dobry tj szybko opisują na zapytania. Ogromny plus za całość dla 'Twojego Browaru'. Polecam sklep.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niestety TB tak grubo ześrutowało mi słód że na Coobrze miałem dziś nie całe 50% wydajności. Dobrze, że akurat saisona warzyłem to się trochę cukrem wspomogłem.
Ja też niestety muszę ponarzekać na ostatnią wydajność... Również warzyłem zestawy z TB na coobrze (2 różne) i niestety wydajność dużo poniżej oczekiwań. Z zestawu z alepiwo nie miałem tego problemu.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Od początku zabawy w piwowarstwo korzystam głównie z homebrewing.pl, sporadycznie z innych sklepów. Ostatnio postanowiłem trochę spróbować innych chmieli, a pod tym względem TB jest najlepsze, wiec zamówiłem. 

 

Zamówienie w poniedziałek późnym wieczorem, we wtorek wysłane, w środę o 10 rano u mnie. Zadnych zastrzeżeń do terminu nie mam. Słody i chmiele dobrze opisane i spakowane. Również najwyższa ocena. Jedynie mam niewielkie zastrzeżenie do dziur na kraniki w fermentorach, wygląda jakbyś ktoś to ręcznie brzeszczotem "wyrzempolił", a w dodatku od środka ścianka fermentora przy kraniku jest dość mocno porysowana ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni coś z rysowaniem fermentrów od środka mają :P zawsze gdy zamawiałem jakiś zestaw z surowców a do tego wiadro to wpychali ten karton na siłe do środka i sie rysowały od tego ścianki ;/ albo wkładają fermentor do fermentora i niby nie powinno się nic stać a jednak się rysują. 

Ale zawsze jestem jakoś zadowolony z szybkości i jakości obsługi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2017 o 17:13, Ordi93 napisał:

Oni coś z rysowaniem fermentrów od środka mają :P zawsze gdy zamawiałem jakiś zestaw z surowców a do tego wiadro to wpychali ten karton na siłe do środka i sie rysowały od tego ścianki ;/

Miałem tak samo, przy kolejnych zamówieniach zwracałem na to uwagę i pakowne rzeczy były zabezpieczone tak że nie kaleczyły fermentorów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie mogłem narzekać na TB, ale kilka dni temu zamówiłem u nich moje pierwsze płynne drożdże i bardzo zdziwił mnie brak jakiegokolwiek zabezpieczenia ich temperatury. Przy obecnej pogodzie mogły albo dotrzeć zamrożone, albo gdyby przesyłka się przeciągnęła mogły się przegrzać. Czytałem że inne sklepy potrafią o to zadbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolejne zamówienie i ponownie bez zarzutów, jeszcze lepiej niż ostatnio. Zamówione o 22:00 w poniedziałek a koło 16:00 dziś (środa) towar za ponad 500 zł u mnie. Wszystko jest, nic nie uszkodzone jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak słyszę "ho ho jaki to bogaty asortyment..." to mnie trochę szlag trafia bo co z tego skoro jakoś nie potrafią sensownie aktualizować stanów magazynowych i wiecznie to co dostępne na stronie okazuje się nie dostępne w rzeczywistości. Tylko podnosi ciśnienie jak człowiek szuka czegoś czego nie mają inni. Nie łapię co za problem aktualizować stany choćby co godzinę (nie ma sklep automatu? ok - zrób to "z łapy"). Mi to wygląda wręcz na celową taktykę tworzenia fikcyjnego "czego to my nie mamy" :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekać na TB nie mogę. Pomijając już wspominany bogaty asortyment i szybką wysyłkę, plusem też jest program lojalnościowy. Już kilka tysi u nich zostawiłem (m.in. zakup Grainfathera) więc i parę złotych wróciło na kolejne zakupy. Wszystko zawsze solidnie zapakowane, przy zestawach surowców śrutowanie odpowiednie pod GF, a chmiel pakowany osobno na każdy etap warzenia. Na maile odpisują zwykle w ciągu 24h.

Raz nie mieli na stanie fermentora 42l to jako zamiennik wsadzili 33l, a tydzień później otrzymałem jeszcze tę 42, tylko nie jestem pewien czy omyłkowo czy w geście dobrej woli - nie drążyłem tematu :)

Kiedyś też zachciało mi się Żytniego AIPA, a że miałem wcześniej zakupione 25 kg Pale Ale i coś tam jeszcze, stwierdziłem, że nie ma sensu kupować zestawu, tylko skomponowałem zamówienie na inne brakujące składniki i poprosiłem o ich instrukcję warzenia (które standardowo dorzucają do zestawów) żeby porównać, ze swoją autorską recepturą. Coś z początku tłumaczyli się, że jest to integralna część zestawu i nie wyślą, ale po krótkiej wymianie maili poszli mi na rękę i recepturę przesłali. Pro-kliencki sklep, gorąco polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Fiolka zapakowana byle jak. Jej temperatura 28 stopni.

Nawet nie pomyślano aby zawiniątko schować między paczkami ze słodami. Leżało na wierzchu

Poprzednio zamówione płynne dostałem zimne (też w lato), ale były w pudełeczku styropianowym, chyba taka jest norma.

Eeech...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.