RONIN13 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Witam, jestem początkujący więc proszę się nie śmiać :-)))) ale ma takie pytanie dodałem drożdże do beczki która miała temperaturę powyżej 40 st. Czy już drożdże zabiłem i czy mogę dodać nowe drożdże do beczki już we właściwej temperaturze. Czy lepiej wszystko wylać i robić od nowa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punix Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 3 minuty temu, RONIN13 napisał: Witam, jestem początkujący więc proszę się nie śmiać :-)))) ale ma takie pytanie dodałem drożdże do beczki która miała temperaturę powyżej 40 st. Czy już drożdże zabiłem i czy mogę dodać nowe drożdże do beczki już we właściwej temperaturze. Czy lepiej wszystko wylać i robić od nowa. Pozdrawiam Najprawdopodobniej nie przeżyły. Ja bym nie wylewał, tylko schłodził do właściwej temperatury i zadał nowe drożdże. RONIN13 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN13 Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Super , dzięki za podpowiedz, tak zrobię i dam znać czy wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juniorek Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Ja osobiście bym przegotować brzeczke z 10min schłodził i zadał nowe drożdże RONIN13 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynMojegoStarego Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Ja bym poczytał jak dodawać drożdże i w jaki sposób fermentować. dirk gently i Joosto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...