janek70 Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
anteks Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam Ja też witam serdecznie. Jakie to jest ciemne w smaku? Dorota na pewno doradzi http://www.homebrewing.pl/zestawy-surowcow-c-45.html?osCsid=f8f001dd057ae05da67e526427ba5f62 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janek70 Posted December 21, 2012 Author Share Posted December 21, 2012 Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne, w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam Ja też witam serdecznie. Jakie to jest ciemne w smaku? Dorota na pewno doradzi http://www.homebrewi...67e526427ba5f62 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpol1 Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 I dalej nie wiadomo jak Ci pomóc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janek70 Posted December 21, 2012 Author Share Posted December 21, 2012 Niewiem co mam więcej napisać prucz tego że chodziło mi o piwo w smaku słodko -karmelowe o barwie bursztynowej. Nie mam doświadczenia jak sie pisze na forach więc proszę o wyrozumiałość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anteks Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 (edited) Jakie masz doświadczenie, ma być ze słodów ekstraktów? Może skąd jesteś? Edited December 21, 2012 by anteks Link to comment Share on other sites More sharing options...