Howser Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zasmakowała mi ostatnio Schlenkerla Rauchweizen, chciałbym zrobić piwo z podobną wędzonką jak ta znaleziona w tamtym piwie. Chodzi mi o wędzonkę delikatną, wpadającą w kompot z suszu. Nie mam doświadczenia z piwami wędzonymi stąd pytanie do was - który słód wnosi tą owocową wędzonkę? I w jakim udziale zasypu dobrać go, żeby wędzonka nie przesłoniła aromatów weizenowych? Ewentualnie jeśli ktoś ma na swoim koncie piwo o podobnym charakterze i smaku to będę wdzięczny za przepis/link do zapisków. Wujek google niestety nie potrafił podpowiedzieć niczego konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 100% Weyermann i trochę Stainbacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiHuRa Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 100% Weyermann i trochę Stainbacha Robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacer Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Howser Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 100% Weyermann i trochę Stainbacha Rozumiem, że chodzi o Steinbach wędzony bukiem, taki o: http://www.browar.biz/centrumpiwowarstwa/slody/specjalne/wedzony_5,3_ebc_steinbach_1_kg A ten Weyermann? Jedyny, który znalazłem to http://www.browar.biz/centrumpiwowarstwa/slody/specjalne/wedzony_4-8_ebc_weyermann_1_kg ale to dawałoby 100% zasypu słodów wędzonych. Wędzonka nie będzie wtedy za mocna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...