Skg Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Chyba jeszcze się nie chwaliliście, ale zauważyłem w nowościach niesłodowaną pszenicę, orkisz i żyto. Dobry ruch, przyda się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_07_10 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 5 godzin temu, Fenris napisał: niestety chmiel nadal bez pakowania próżniowego I na dodatek są to nowe chmiele z 2018r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Gratisowy woreczek słodu jako dodatek do zamówienia, śrutowany ( nie prosiłem, chyba że to standard) Nigdy nie miałem problemów z filtracją, słody ześrutowane na mąkę, zacieranie i filtracja to masakra. Poszło w kanał bo za stary jestem takie długie czekanie. Pierwszy i ostatni raz. Czerwona kartka Edytowane 15 Marca 2019 przez anteks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian28 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Ja biorę sklep w obronę, bo robiłem dzisiaj piwo na śrutowanych słodach z marxam i jestem bardzo zadowolony. Słody drobno ześrutowane i nie było problemów z filtracją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skg Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Ja od dwudziestu warek zakupy robię tylko u nich i też nie zauważyłem problemów ze śrutowaniem. Przyczepić się mogę do kiepskich woreczków foliowych na słód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Dzięki za zgłoszenie problemu @anteks! Czy przypadkiem (albo i specjalnie ), zrobiłeś zdjęcie słodu, który dostałeś? Właśnie widzimy, że zamówiłeś nieśrutowany i taki też powinieneś dostać, także przepraszamy za pomyłkę. Odezwij się do nas na PW - mamy nadzieję że po VARze, czerwoną zmienisz na żółtą Korzystając z okazji - jeśli będziecie zamawiać słody śrutowane i będziecie mieli specjalne życzenia co do grubości śruty (np. pod kociołek) - dajcie znać w komentarzu do zamówienia, uwzględnimy to przy przygotowywaniu słodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anteks Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 6 godzin temu, Marxam Brewing napisał: Dzięki za zgłoszenie problemu @anteks! Czy przypadkiem (albo i specjalnie ), zrobiłeś zdjęcie słodu, który dostałeś? Właśnie widzimy, że zamówiłeś nieśrutowany i taki też powinieneś dostać, także przepraszamy za pomyłkę. Odezwij się do nas na PW - mamy nadzieję że po VARze, czerwoną zmienisz na żółtą Korzystając z okazji - jeśli będziecie zamawiać słody śrutowane i będziecie mieli specjalne życzenia co do grubości śruty (np. pod kociołek) - dajcie znać w komentarzu do zamówienia, uwzględnimy to przy przygotowywaniu słodu Zdjęcia nie zrobiłem, bo nie chciało mi sie iśc po telefon, ale na moje oko to był zbyt drobno ześrutowany. Może filtrując wężykiem lub ponacinana rurka było by OK, ale w Royalu/klarstenie był problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 20 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 18 godzin temu, anteks napisał: Zdjęcia nie zrobiłem, bo nie chciało mi sie iśc po telefon, ale na moje oko to był zbyt drobno ześrutowany. Może filtrując wężykiem lub ponacinana rurka było by OK, ale w Royalu/klarstenie był problem. ? sprawdź, proszę, skrzynkę, podesłaliśmy propozycję Fenris 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenris Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 trochę wybiórczo traktujecie klientów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 21 godzin temu, Fenris napisał: trochę wybiórczo traktujecie klientów @Fenris - chodzi o pakowanie próżniowe o którym wspominałeś wcześniej? Już tłumaczymy jak sprawa wygląda na chwilę obecną: maszynka, której używaliśmy, po krótkim czasie odmówiła posłuszeństwa i czekaliśmy aż będzie mogła znów bezproblemowo pracować. Od tego tygodnia ponownie pakujemy chmiele próżniowo, na nowym sprzęcie który póki co działa bez zarzutu, ale w związku z tym, część jest jeszcze zapakowana w zwykłe, hermetyczne worki, a część już w nowy sposób, próżniowo. I teraz coś, co jest pewnie najważniejsze dla Ciebie jako klienta - skąd wiedzieć, że zamawiany chmiel ze zbiorów 2018 będzie zapakowany próżniowo? Stopniowo, na stronach poszczególnych produktów, będziemy wprowadzać info o pakowaniu hermetycznym. A jeśli masz na myśli inną sytuację - dawaj znać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquila Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep Za każdym razem ekspresowa wysyłka, bardzo dobry kontakt, a w razie jakiś pomyłek w zamówieniu- rozwiązywane na korzyść klienta. Marxam Brewing 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt123 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 (edytowane) Kiedy będziecie mieć znowu PBW? Edytowane 27 Marca 2019 przez pt123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 1 godzinę temu, pt123 napisał: Kiedy będziecie mieć znowu PBW? Dokładnie jeszcze nie wiemy - jesteśmy w trakcie zmiany dostawcy, ale najwcześniejszy termin to końcówka kwietnia. Jak będziemy znać konkrety - damy znać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 @pt123 trwało to trochę dłużej, ale nie zapomnieliśmy o Tobie Natomiast wiadomości jakie mamy nie są dobrze nastrajające - PBW będziemy mieli nie wcześniej niż wrzesień/październik, a i ta data może ulec zmianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt123 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 21 godzin temu, Marxam Brewing napisał: @pt123 trwało to trochę dłużej, ale nie zapomnieliśmy o Tobie Natomiast wiadomości jakie mamy nie są dobrze nastrajające - PBW będziemy mieli nie wcześniej niż wrzesień/październik, a i ta data może ulec zmianie Dzięki za pamięć. Mam nadzieje, że przed nowym sezonem zdobędziecie nowego dostawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tibek Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Drugi raz korzystam ze sklepu, za pierwszym przesyłka wyszła po 2 dniach od zamówienia, tym razem zamówienie złożone w środę, dzisiaj (wtorek) cały czas ma status "przygotowane do realizacji", zastanawiam się, czy do weekendu dojdzie. Czyżby sklep szedł w ślady Browamatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonzn Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) 13 minut temu, tibek napisał: Drugi raz korzystam ze sklepu, za pierwszym przesyłka wyszła po 2 dniach od zamówienia, tym razem zamówienie złożone w środę, dzisiaj (wtorek) cały czas ma status "przygotowane do realizacji", zastanawiam się, czy do weekendu dojdzie. Czyżby sklep szedł w ślady Browamatora? zamawiałem wielokrotnie, zawsze paczka wychodziła w ten sam dzien (w dzień zamowienia) Edytowane 16 Lipca 2019 przez leonzn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł76 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Godzinę temu, tibek napisał: Drugi raz korzystam ze sklepu, za pierwszym przesyłka wyszła po 2 dniach od zamówienia, tym razem zamówienie złożone w środę, dzisiaj (wtorek) cały czas ma status "przygotowane do realizacji", zastanawiam się, czy do weekendu dojdzie. Czyżby sklep szedł w ślady Browamatora? Nie przejmuj się, kiedyś u mnie też widniało "przygotowane do realizacji", a towar już był w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 @tibek, mamy nadzieję, że wszystko wyjaśniliśmy w wiadomości prywatnej, ale jeśli coś będzie nie teges, to czekamy na wiadomość. Ale skoro sprawa została rozpoczęta tutaj, to tutaj też odpowiemy w sporym skrócie Szczegóły jeszcze wyjaśniamy, ale wygląda na to, że paczka została zabrana z magazynu bez zeskanowania przez przewoźnika. Fakt, mogliśmy sprawdzić czy faktycznie wszystkie paczki są już w drodze i to jest dla nas nauczka na przyszłość. Martwi nas natomiast sprawa statusów o których piszecie, bo w obu przypadkach zamówienia powinny być już "Zakończone" - będziemy to sprawdzać! Pozdrawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonzn Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) . Edytowane 16 Lipca 2019 przez leonzn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tibek Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 15 minut temu, Marxam Brewing napisał: Martwi nas natomiast sprawa statusów o których piszecie, bo w obu przypadkach zamówienia powinny być już "Zakończone" - będziemy to sprawdzać! Tak jak pisałem na PW - faktycznie status jest 'Zakończone', głupio patrzyłem na maila, a najwyraźniej powiadomienia mailowe są o złożeniu, opłaceniu i 'przygotowane do realizacji', ale nie o zakończeniu. Reakcja sklepu szybka i zadowalająca Tak trzymać. Marxam Brewing 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marxam Brewing Opublikowano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Cześć! Właśnie wrzuciliśmy na stronę pierwszą dostawę Wyeast i White Labs w tym sezonie. Wszystkie szczepy znajdziecie tutaj. Pozdrawiamy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshko Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Ma ktoś teraz taki problem, że ma do wyboru jedynie odbiór osobisty bez możliwości wyboru wysyłki?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 U mnie ok, da się wybrać wszystkie formy wysyłek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshko Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) U mnie niestety jest tylko 7 miejsc do odbioru osobistego. Tak samo w przeglądarce na stacjonarnym jak i w telefonie. Edytowane 22 Października 2019 przez yoshko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się