Frudo Opublikowano 17 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 Posiadam w łazience od dawna nieużywaną baterie prysznicową którą chciałbym wykorzystać do chłodzenia piwa. Niestety jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o hydraulikę. Przeszukałem już to forum i niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Myślałem żeby odłączyć samą słuchawkę prysznicową i do węża podłączyć jakoś rurkę o średnicy 8mm którą już posiadam. Jakiego sprzętu będę potrzebował? Na słuchawce jest napisane 1/3 (?) a gwint (chyba tak się to nazywa) od węża prysznicowego ma 22mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szumidło Opublikowano 17 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 A nie 1/2 cala? Taki jest raczej standardowy gwint tych słuchawek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frudo Opublikowano 17 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 13 minutes ago, Szumidło said: A nie 1/2 cala? Taki jest raczej standardowy gwint tych słuchawek... Mierzyłem to tak, jestem zielony w temacie hydrauliki więc w razie co proszę mi naprostować błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INTseed Opublikowano 17 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 A chłodnica czym zakończona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frudo Opublikowano 17 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 3 minutes ago, INTseed said: A chłodnica czym zakończona? Coś takiego, rurka 8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...