Skocz do zawartości

Aukcje piwo.org // homebrewing.pl


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Jeżeli chodzi o uwagi do sklepu homebrewing.pl to przydałaby się początkującym piwowarom możliwość ściągnięcia instrukcji warzenia dla każdego z zestawów surowców (w opisie tego zestawu, np plik pdf - chodzi o tę instrukcję, którą dostaje się w kartonie po zakupie zestawu).

 

I w sumie pomysł, aby można było zamówić zestaw bez drożdży jest jak najbardziej trafiony. Nawet o tego typu oszczędności nie pomyślałem, ale jeżeli byłaby taka możliwość to zamówiłbym sobie z dwa zestawy w tym jeden bez drożdży i zawsze parę groszy by zostało.

Edytowane przez kabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Dodam swoją 3 grosze po 2 transakcjach

1. Zakup sprzętu i surowców za nieco ponad 300pln płatność karta kredytowa, po tygodniu wysyłam zapytanie co z moim zamówieniem i co? Okazuje się ze "zniknęło" podczas aktualizacji oprogramowania - nie było wogole widoczne na moim koncie w historii. Kasa z karty jednak sciagnieta. Sklep zajął się tym zamówieniem dopiero po mojej interwencji. Dostałem co zamowilem. Był problem, myśle sobie zdarza się.

2. Zamówienie. Mimo ze w pierwszym wydałem ponad 300 a wiec wg strony sklepowej należy mi się jakiś rabat, ponieważ błędy w oprogramowaniu były za pierwszym razem system nie nalicza mi rabatu, bo nie widzi wczesniejsZych zakupow. Myśle sobie ok, to tylko 2 procent. Zamawiam tylko dlatego w tym sklepie, gdyż w innych nie mogłem skompletować zamówienia bo zawsze coś było niedostępne. Tutaj nie ma wogole informacji o dostępności przy produktach wiec sugeruje to ze wszystko co sprzedają jest dostępne. Zamówienie składam 14.06 (wtorek), 16.06 pytam czy dotarło i kiedy będzie zrealizowane, dostaje odpowiedz ze na początku przyszłego tygodnia (20.06), mija tydzień i nic, 27.06 ponawiam pytanie co z moim zamówieniem i prośba o zwrot kasy jeśli nie są w stanie zrealizować go. 28.06 odpowiedz ze jest problem z jednym z surowców i informacja ze kolejnego dnia dostanę info czy wysylka pójdzie czy będzie zwrot kasy oraz "odwdzieczymy się za cierpliwość ". No fajnie myśle sobie miło by było. Dzień pózniej informacja ze przesyłka poszła, niestety bez jednego składnika, akurat bez którego warki zrobić się nie da, który będę musiał zamówić gdzie indziej (a jednym z powodów dla których kupuje się wszystko w jednym sklepie jest przecież to żeby nie płacić kilka razy za przesyłkę). Ustalamy ze będzie zwrot kasy za ten produkt plus koszty przesyłki. Myśle sobie ok. 30.06 jest w końcu paczka, niestety w środku była słabo zabezpieczona, pewnie pakowana w pośpiechu. Puchy pogiete, wiec kurier nie oszczedzal jej, szklany sprzecik potluczony i brak kapeli. Co prawda na osłodę za cierpienia dostałem 2 kwartalniki piwowara i byłoby pewnie w porządku gdyby nie ta paczka na koniec. Aż nie mogę sam uwierzyć ze może się wszystko tak nie udawać w jednej transakcji. Choć elroy zapewniał ze "niesczzesliwy zbieg okoliczności" to jednak niesmak pozostał. Opini wydawał nie będę, być może faktycznie miałem podwójnego pecha z HB. Jednak jak kupuje przez net od wielu lat i często tak nigdy mi się nic podobnego nie zdarzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Opini wydawał nie będę, być może faktycznie miałem podwójnego pecha z HB. Jednak jak kupuje przez net od wielu lat i często tak nigdy mi się nic podobnego nie zdarzyło.

Na prawdę przykro, że nie ułożyła nam się współpraca. Nieraz pech dopada na całego. Tak jak przeprosiłem mailowo, tak czynię i teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musiałeś miec naprawdę niezłego pecha kolego. Ja w HB złożyłem już kilka zamówień na łączną kwotę ponad 1 100 pln i nie mam powodów do narzekań - wręcz przeciwnie, wszystko jest super. Owszem, zdarzyło się, że raz tam puszka była pogięta, ale wszystko pozostałe (3 razy wysyłał mi termomentr, bo sam je niszcze :cool2: ) w idealnym stanie! Nawet bez mrugnięcia okiem przyjmuje moje "widzimisie" :okey:

 

Z tego co zrozumiałem, złożyłeś narazie tylko 2 zamówienia. No to chyba do tzrech razy sztuka :) Wydaje mi się, że teraz elroy dopnie wszystko osobiście, byś był całkowicie zadowolony :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ale nie umałem się tym sprzętem posłużyć.

Chciałem jedynie napisać, że tak życzliwego człowieka jak elroy trudno spotkać. Tak więc kolego jarecki, musiał to być wyjątkowo niekorzystny zbieg okoliczności. Zaufaj tej Firmie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Niestety, ale sklep elroy'a się zwija. Z tego co wiem to będzie zupełnie inny profil i nie będzie ani słodów, ani zestawów. Ale o szczegóły to do Tomka.

 

A tak na marginesie, jestem bardzo zawiedziony, że sklepik kończy swoją dotychczasową działalność, bo bardzo dobrze mi się u niego kupowało. :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że sklep jest zamykany ' date=' a widzę że w BA poszły do góry ceny zestawów ciekawe czy to zbieg okoliczności.[/quote']

Nie, to spisssssek. :mad:

Zdecydowanie. Dogadali sie z Tomkiem a teraz sie dziela marza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.