gradagala Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Póki co tylko www.centrumpiwowarstwa.pl jest w akcji. Jeszcze jakiś sklep? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 piwoszarnia.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek9999 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 No to szału nie ma... Kiepsko coś się nasi kochani dostawcy postarali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiHuRa Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Nie każdy może sobie pozwolić na dzień w plecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-prezes Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 botlabel też się przyłączył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwzd Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie każdy może sobie pozwolić na dzień w plecy. Bardzo krótkowzroczna opinia. Wątpie, aby takie CP czy Piwoszarnia nie zyskały na tej promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Czy zyskały czy nie tego się nie dowiemy W naszych realiach, jeżeli ktoś sprzedaje znane nam produkty dla piwowarów i ma dużo klientów (lub ich stałą ilość), to taka akcja to strzał w kolano. ps: Aby przekaz był jasny . Chwalę te które to uruchomiły (choć nie korzystałem), ale zwłaszcza bronię sklepów które w akcji nie uczestniczyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury fermentaThor Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 A ja się na haczyk złapałem i zamówiłem czyli trochę jednak działa Moim zdaniem to dobry pomysł, wszyscy z sytuacji powinni być zadowoleni, sklepy większy utarg, klienci taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belze Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 też zamówiłem. miałem kilka pierdół za ok 40zł, nie czekałem więc na nagromadzenie się ich (i skorzystanie pewnie z innego sklepu) tylko zamówiłem z CP. Gdyby nie to pewnie bym u nich nic nie zamówił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbynieks Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 a ja muszę bardzo pochwalić CP, bo akurat w tamtym tygodniu zrobiłem zamówienie, ale jeszcze go nie opłaciłem. Czyli zasadniczo poza promocją. Skontaktowałem się, zapłaciłem 2 grudnia i skorzystałem. Dodatkowa uprzejmość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Śliwiński Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 W naszych realiach, jeżeli ktoś sprzedaje znane nam produkty dla piwowarów i ma dużo klientów (lub ich stałą ilość), to taka akcja to strzał w kolano. Strzał gdyż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Dlatego, że się to po prostu nie opłaca (patrząc z punktu widzenia sprzedawcy). Pewnie, można sobie na to pozwolić jak np. dystrybutor wysyła Ci za free produkty bezpośrednio do klienta, sprzedajesz lekkie rzeczy (jak etykiety) albo masz mega umowę z przewoźnikiem. Przesiedziałem z excelem owego czasu mocno nad typowymi koszykami i zwykle wychodziło się na minimalnym zysku lub w najlepszym przypadku na zero. Przy słodach na worki 25kg prawie zawsze wtopa. Może się coś zmieniło, ale wątpię. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez elroy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e-prezes Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Akcja wyrosła, przynajmniej w Polsce z handlu przedmikołajkowego, głównie zabawek i gadżetów, które można dać na "mikołajki". Piwowarstwo domowe słabo się wpisuje w ten model, choć sam kiedyś dostałem śrutownik na prezent (ale nie a mikołajki). Brylują duże sieci, które mają podpisane korzystne umowy na dostawę. Skoro C&A może wysyłać za darmo z Niemiec i jeszcze zwrot jest gratis (już do polskiej centrali), towarów przecenionych, w niższych cenach niż w tradycyjnym sklepie to jednak się opłaca. Zależy komu... Edytowane 3 Grudnia 2013 przez e-prezes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Śliwiński Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Myślę,że jeden dzień w roku nie wpędzi sklepów w kłopoty a sporo ludzi bedzie zadowolonych. Taki pozytywny wizerunek marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GB... Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Mnie się nie chciało zamawiać 'darmowej dostawy'. Dodam, że dla sensu i przyzwoitości gdybym zamawiał to 50zł lub więcej. Tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury fermentaThor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Drążąc temat: czy na pewno akcja nie opłacalna? Mój przypadek: zamówiłem za 180 zł. Firmy które dużo wysyłają mogą wynegocjować kuriera za 10-12 zł. Teraz pytanie, jaki ma narzut cenowy sklep internetowy? Jeśli 10%, a sądzę, że nie mniej (raczej więcej), to są do przodu. Zakładając, że większość osób zrobi zakupy na zapas (skoro jest okazja) i z tego powodu zakupi więcej, niż mniej, to sklep może wyjść na tym całkiem nieźle. Z pewnością trafią się tacy, którzy zamówią za 20 zł, ale raczej obstawiam mniejszość. Zakupy moje i mi podobnych pokryją straty. Chwyt marketingowy pt. okazja=kup więcej, powinien zadziałać. Dochodzi też istotna kwestia dużego obrotu, czyli tzw. wietrzenie magazynu, co jest przez sklepy pożądane i chętnie na to pójdą nawet za cenę minimalnego zarobku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Cześć. Kilka postów wszcześniej był przykład ze ktoś zrobił zakupy za 40 zł. Jesli marża jest 10%. To sklep zarobił na nim 4 zł. Nawet nie ma na list polecony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury fermentaThor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) no właśnie, ilu klientów za 40 zł, a ilu za 180? Chyba tylko sklepy wiedzą. Z tą marżą to strzeliłem, zupełnie się nie orientuję jaką mają. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez ponury fermentaThor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek9999 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Oj, nie wiem co prawda jaką marżę mają internetowe sklepy dla piwowarów, ale te "normalne" sklepy częstokroć mają marże przekraczające 100%, a bywa, że i 200%. Sam trochę sprzedaję różne rzeczy i poniżej 40% zysku nie schodzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Cześć. Z tą marżą to strzeliłem, zupełnie się nie orientuję jaką mają. Ja tez nie mam bladego pojęcia. Myślę że tego sie nie dowiemy. A wsztskie przypuszczenia możemy sobie wsadzić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elroy Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 sklepy częstokroć mają marże przekraczające 100%, a bywa, że i 200%. Ciężka sprawa Narzut [(Cs-Cz)/Cz]*100%= narzut [%] Marża [(Cs-Cz)/Cs] *100%= marża [%] Ale nie ważne. Nie zaglądajmy nikomu do portfelów, bo nie o to chodzi Ja po prostu zasugerowałem, że przy tym określonym piwowarskim asortymencie ma to niski sens. Ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. Każdy jest sterem na swoim firmowym okręcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielok Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 cześć Ale to tylko i wyłącznie moje zdanie Nie tylko Twoje. Ile mamy sklepów internetowych dla piwowarów? Ile weszło w ten biznes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasle Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Skusiłem się wczoraj na zakupy w CP ze względu na darmową wysyłkę. Byłem wierny BA ale po ostatnich problemach ( długo czekałem na wysyłkę, a jestem przyzwyczajony z racjiz iż często kupuję w sieci, że paczki zostają wysłane w ciągu 1-2 dni ) stwierdziłem, że będę szukał innego sklepu. Gdyby nie ta wysyłka pewnie w przyszłości kupiłbym w innym sklepie. Z tym, że miałem zamiar zakupić raptem jeden zestaw a zamówiłem 2 i jeszcze jakieś gadżety. Zapłaciłem nieco ponad 100zł. Myślę, że nawet jeśli w tym konkretnym dniu sklep nie zarobi, może odnieść spory sukces i jest to dość ciekawa reklama. Tego niestety nie da się przeliczyć ilu takich klientów jak ja, którzy zamówili "przy okazji" zostanie na dłużej. Nasz rynek jest specyficzny i nie za duży ale wydaje mi się, że jest to dość ciekawy pomysł i może przynieść sporo dobrego obu stronom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belze Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 To prawda, że tacy jak ja (zamówienie za ok 40zł) mogą być słabym zarobkiem dla sklepu (i tak próbowałem podnieść zamówienie, żeby nie być sępem). Ale podczas tego dnia przewertowałem pierwszy raz od dłuższego czasu (chyba w CP raz zamawiałem pół roku temu) ofertę sklepu - i parę rzeczy mnie zainteresowało. Tak samo jak szybkość dostawy (dzień po zamówieniu - dostawa). To przy BA bajka. Sklep zyskał klienta który z dużym prawdopodobieństwem wróci; a przynajmniej rozważy duże zamówienie w tym sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voitas Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 myślę, że nie chodzi o to, żeby sklepy dodatkowo zarobiły w tym dniu, ale o to, żeby złapać potencjalnych nowych stałych klientów i dodatkowo pozbyć się trochę asortymentu, którego normalnie ktoś mógłby nie zamówić ze względu na wysyłkę. a w ogóle, to nie ma co się za bardzo rozwodzić nad tym czy sklep ma zysk czy straty z tytułu darmowej wysyłki. zdecydowali się na taki ruch? to OK, trzeba korzystać i czekać na szybką i DARMOWĄ przesyłkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się