Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po mojemu wystarczy usprawnienie typu informacji : zamówienia złożone w DDD będą realizowane sukcesywnie i czas oczekiwania może wynieść do 30 dni. I już - klient ma prawo wyboru, może zapłacić za dostawę i oczekiwać realizacji w ciągu 2-3 dni, albo zaoszczędzić 15-20 zł , ale za to poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zapewnić mogę wszystkich że wszystkie przesyłki które zostały zamówione w DDD dotrą do swoich właścicieli, wszystkie braki zostana dosłane na nasz koszt oraz uwzględniamy 100 % reklamacji związanymi z zamówieniemi zrobionymi w naszym sklepie.

Ja też mam nadzieję, że moja reklamacja na Bardyczów nie poszła, z dostawą mi się w ogóle nie śpieszyło, ale towar będziemy musieli naprostować ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DDD jest ok ale jeśli ktoś zamówi towar za 25 zeta to jest wg mnie niefajnym klientem. Nie korzystałem z ddd (dniu do du..) ale jeśli skorzystam kiedyś to zamówię na spokojnie i za 100zł dla przyzwoitości (kurier ok 14zł-umowa) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, jak widać powyżej darmowa przesyłka przysworzyła nam tylko problemów :)

Prawdą jest jednak to że darmowa przesyłką miała w tym roku ogromne branie i w ciągu 24 godzin przybyło ponad 500 zamówień w których samych butelek było ponad 10 tysięcy sztuk co było najbardziej kłopotliwe.

 

Towar dosłownie wywiało z regałów, do tego doszedł przedświąteczny ruch w sklepie stacjonarnym i wprowadziło to niemałe zamieszanie w realizowaniu przesyłek.

...

Za wszytskie opóźnienia przepraszamy, a nad kolejną darmową wysyłką dobrze się zastanowimy ;)

 

Pozdrawiamy!

Jak widać nie poradziliście sobie logistycznie z nawałem zamówień. Prawdopodobnie zebralićsie więcej zamówień niż stany magazynowe stąd opóźnienia, to po co było jeszcze na 6 godzin przed końcem akcji zachęcać kupujących. Jak widać był apetyt na klienta a za małe możliwości sklepu. Na Waszym miejscu zastanowił bym się nie tylko nad DDD ale i całokształtem podejścia do klienta. Tu nikt nikomu nie robi łaski. Klient zgodnie z wymogami sklepu płaci wywiązując się ze swojej części umowy, a sprzedający podając termin dostawy ma go dotrzymać, lub kontaktować się z kupującym szukając zadowalającego rozwiązania.

Widząc Państwa stosunek do kupujących nie tylko nie będę kupował, ale też będę uświadamiał znajomych z kim mają do czynienia.

Edytowane przez Shooter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się pastwicie. Przyznali się do błędu. Ja ich osobiście odwiedzałem, jestem zadowolony i polecał będę. Jak jeszcze wyjdziecie na przeciw piwowarom domowym.

Nie można oceniać sklepu po jednorazowej wpadce.

Ogólnie, czyli w dni normalne wyrabiają się na bieżąco, wiec luzik:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgadzam się z GB :) Sam zamówiłem swoje i czekam. Co prawda zaraz miną dwa tygodnie, nikt nie odpisał mi na maila, ale rozumiem, że mają niezły zapieprz no i ok. 

 

Poprzednio korzystalem z MalinowegoNosa i przesylke nadali nastepnego dnia. Widac, ze zainteresowanie bylo ogromne i chca sie teraz z tego wygrzebac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę (ale niezbyt, bo poznałem już zmienność tego forum) mnie zadziwiacie. Jak Browamator wysyła w 7 dni to D..A bo inni w 2 dni. Teraz zero kontaktu, termin nieznany, kłamliwe zapewnienia o rzekomo wysłanej przesyłce, gdy tak naprawdę utworzono tylko list przewozowy, to jest OK.

Nieźle :smilies:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mandaryn75, dnia 10 grudzień 2015 - 21:16, napisał: Zakupy w sklepie MalinowyNos.pl mogą podnieść nieźle ciśnienie krwi. Jestem rozgoryczony,w jaki sposób traktują klienta.Złożyłem zamówienie w owym sklepie 01.12.2015 w dniu tzw darmowej przesyłki. Do dnia dzisiejszego nie została jeszcze dostarczona, chociaż wg regulaminu sklepu, czas na realizacje zamówienia wynosi od 24 do 72 godzin. Próbowałem się skontaktować telefonicznie ze sklepem ,ale bezskutecznie. Po co jest podany w takim razie numer telefonu ,skoro nikt nie raczy go odebrać, W kontakcie mailowym zapewniano mnie,ze do dnia dzisiejszego przesyłka do mnie dotrze,a tu dalej cisza i co najlepsze,kontaktowałem się z kurierem i dostałem informacje, ze nie otrzymali jeszcze przesyłki do doręczenia. To jakaś kpina z klienta. W zaistniałej sytuacji są to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tymże sklepie. Witam,przesyłka została do Pana nadana. Potwierdzam jednak że z opóźnieniem, darmowa przesyłka trochę przerosła nasze możliwości. Złożył Pan zamówienie około 22:00 w DDD , o tej godzinie Pana przsyłka była już jako 600 w kolejce do realizacji.Przesyłki były realizowane za kolejnością. Przy darmwej wysyłce jednak nie zalecałbym takich emocji przy oczekiwaniu na przesyłkę :) Oczywiście jak już wspomniałem w korespondencji całą kwotę przelejemy na Pana konto, a otrzymaną przesyłkę proszę potraktować jako prezent na gwiazdkę. Dziękuję za cierpliwośc.

Z Pana wypowiedzi wynika,ze to Pan osobiście pisał do mnie w korespondencji mailowej. Skąd zatem te rozbieżności? Tutaj pisze Pan "otrzymaną przesyłkę proszę potraktować jako prezent na gwiazdkę" zaś w mailu pisze Pan następująco "proszę zwyczajnie jej nie odbierać". Wiec o co chodzi. Chce się Pan tu na forum wykreować na św. Mikołaja lub dobrodusznego Dziadka Mroza? Czy może mail pisał ktoś inny, a tenże post na forum kto inny? PS. Takowego prezentu nie oczekuje. Płace i wymagam.

08.12.2015 pisał Pan w mailu do mnie następująco :"Zamówienie jest w trakcie realizacji,

W ciągu dwóch dni będzie doręczone," Dziś mamy 13.12.2015, a przesyłki brak.

W dalszym ciągu twierdze,ze ta przesyłka nie została jeszcze wysłana,a numer,który mi Pan podał,nie należy do mnie. Stwierdzam to, patrząc na zamówienie, to miedzy innymi było zamówione 500 g Bentonitu,a w liście przewozowym waga przesyłki całkowitej wynosi 350 g.

Nie piszę tego co by pastwić się nad sklepem - jak to napisał pewien użytkownik tego forum - ale aby zwrócić uwagę na ten konkretny problem. Mam nadzieje,ze każdy wyciągnie z tej sytuacji wnioski,zarówno sprzedający jak i potencjalni klienci.

 

Dane przesyłki:   Numer przesyłki 00959XXXXXXXX Data nadania: 2015-12-08 Rodzaj przesyłki: Przesyłka firmowa polecona zamiejscowa Kraj nadania: Polska Kraj przeznaczenia: Polska Urząd nadania: AP Jasło (ul. Króla Kazimierza Wielkiego 7a, 38-200 Jasło) Gabaryt: A Masa: 0.35 kg

 

Waga która widniej w ostatniej kolumnie jest nadawana automatycznie lub też wpisywana jest przez pracownika ale nie ma ona znaczenia dlatego że widzi że  Pana przesyłka mieści się 2 kg. Jeśli przekroczy taką wartość wraca z urzędu pocztowego w tym samym dniu na nasz magazyn.

Limit 2 kg jest oczywiście dla przesyłek firmowych. Nadana była jak widać 8 grudnia i powinna być u Pana najpóźniej  piątek.

Przesyłka nie dotarła do piątku jednak została nadana, pracownik odpisał Panu tak jak przewiduje dostarczenie przesyłki poczta polska.

Ma Pan prawo do rezygnacji z zamówienia i zwrotu wpłaconych pieniędzy i nikt temu nie zaprzecza.

Wszystko zostało już wytłumaczone, pieniądze wracają do Pana,przesyłkę może Pan odebrać lub nie a i tak otrzyma Pan zwrot pieniędzy, o to chodziło w poprzedniej wiadomości.

Dla potwierdzenia mojej wersji przesyłam nadanie panie przesyłki w zbiorze przesyłek  poczty polskiej (bez Pana danych)

 

 

Zbiór

2015-12-08\Tomek

Autor Zbioru

Piotr Zawiła

Oddział

WOF

Usługa

Przesyłka firmowa polecona

Adresat

Nazwa

............

Nazwa cd

Ulica Numer domu / numer lokalu

..........

Kod miejscowość

xx-xxx Warszawa

Telefon komórkowy

...........

Email

Telefon

Poste Restante

nie

Śledzenie

Zdarzenie

2015-12-08 15:50:07 Nadanie

Nadanie

Nazwa Urządu Nadania:

UP Jasło 1

PNA:

38-200

Miejscowość:

Jasło

Data Nadania:

2015-12-08

Status Nadania Przesyłki:

POTWIERDZONA

Reklamacje

Sekcja Reklamacji:

Sekcja Reklamacji Usług Pocztowych Kraków

 

 

Jak widać status przesyłki jest POTWIERDZONY co świadczy o odebraniu i przyjęciu przesyłki przez pocztę.

Pozostaje nam po raz kolejny przeprosić za całą sytuację, stworzone  opóźnienie oraz utrudniony kontakt telefoniczny.

 

Pozdrawiam,

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzekome nadanie było 8 grudnia - dzisiaj mamy 14 grudnia. Z tego wynika, że paczka leży sobie w najlepsze prawie tydzień na poczcie i czeka na 24 grudnia żeby podjechał MIkołaj na saniach i ją zabrał???

 

System emonitoringu poczty polskiej jest słaby i to, że po wpisaniu widnieje paczka nie znaczy, że została ona nadana. Sugeruję w tym przypadku zeskanować potwierdzenie nadania i wysłać zainteresowanemu. Wtedy wszystko będzie jasne i Wy, jako firma, będziecie czyści ponieważ w takim przypadku zawinił przewoźnik. Sprawa staje się klarowna i nie ma podstaw zarzucać Wam, jako sklepowi, niedopełnienie obowiązków (pomijam brak informacji o tym, że realizacja w przypadku DDD trwa dłużej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie o innym sklepie narzekano na obsługę moderacja czyściła temat z nieprzychylnych wypowiedzi, a tu... :P

ps. wysyłając kurierem z PP nie ma dokumentu nadania tylko list przewozowy ( zamawiasz na godzinę, drukujesz, naklejasz etykietę i czekasz na przyjazd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie o innym sklepie narzekano na obsługę moderacja czyściła temat z nieprzychylnych wypowiedzi, a tu... :P

ps. wysyłając kurierem z PP nie ma dokumentu nadania tylko list przewozowy ( zamawiasz na godzinę, drukujesz, naklejasz etykietę i czekasz na przyjazd)

 

Anteks sory ale nie czyściła nieprzychylnej opinii w tamtym temacie tylko wycieczki osobiste do użytkowników, nie myl pojęć i nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zniknął więc nie udowodnię :P

 

No tak bo moderatorzy sprzyjający pewnym sklepom usunęli, przecież jesteś tego pewien to co tu udowadniać? Pomogę Ci:

http://www.piwo.org/topic/14931-sklep-twojbrowarpl/?p=374917

Gdzie jest usunięta negatywna opinia z tematu co opisujesz? Bo ja ją dalej widzę. Zrewiduj swoje teorie lepiej i proszę po raz drugi nie wprowadzaj innych użytkowników forum w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów! Trafiłem na ten wątek i z ciekawości poczytałem Wasze opinie - widzę, że jest trochę negatywów, więc tez się postanowiłem wypowiedzieć, bo mam akurat zupełnie odwrotne doświadczenia. Regularnie kupuję w tym sklepie przez neta, raz byłem osobiście i jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby były jakieś problemy. W DDD w malinowym nosie też zamawiałem, paczka była po 4 dniach.

 

Moim zdaniem sklep godny polecenia (zamawiałem do tej pory głównie butelki do piwa, pirosiarczyn, wiadro, akcesoria do mycia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie również wyrazić zdanie odrębne ;-) 

 

W DDD skorzystałem pierwszy raz z Malinowego Nosa, zamawiając sobie butelki, które oczywiście nie były ni potrzebne NA WCZORAJ, ale jak ktoś właśnie pilnie potrzebny towar zamawia przy okazji DDD, to sam się prosi o kłopoty. Paczka przyszła w mniej więcej spodziewanym czasie i luz, jest dobrze. Następnego dnia od odebrania paczki otworzyłem ją i konsternacja, butelki nie te, które zamówiłem ;-) Pomyłka ludzka rzecz, więc piszę maila (w piątek) do MN, odpowiedź przychodzi we wtorek- choleryk powiedziałby, że to panie aż 4 dni, ale był przecież weekend więc tak na prawdę odpowiedź była "bez zbędnej zwłoki". Odpowiedź prosta i logiczna- "Wysyłam do Pana nowe butelki, bezbarwne proszę przekazać kurierowi, Przepraszam za kłopot,"

Wzór cnót sprzedawcy internetowego, czego chcieć więcej! W środę, czyli następnego dnia, kurier dzwoni, że mamy paczkę do wymiany, nawet nie zdążyłem do nich napisać, żeby sobie tą sprawę odłożyli na "po Świętach" bo to nie jest pilne...

Spotkałem się z bardzo wysokim standardem obsługi klienta, i polecam wszystkim niezadowolonym, żeby trochę wyluzowali, DDD to z całą pewnością kataklizm dla sprzedającego i należy pewne sprawy zrozumieć, mi może łatwiej, bo mam ponad dziesięcioletnią praktykę w handlu. Sklep należy z całą stanowczością POLECAĆ, bo warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zamawiałem 1 grudnia, czas oczekiwania miałem również parę dni, wystąpił jeszcze problem z wysłaniem do mnie zupełnie innej paczki niż zamawiałem. Przy takim przemiale, jaki mieli tego dnia jest to możliwe- jesteśmy tylko ludźmi. Ja osobiście nie spotkałem się z żadnym problemem z komunikacją ze sklepem, jak dzwoniłem to zawsze ktoś odbierał, a nawet panowie sami do mnie dzwonili pytając, czy wszystko jest w porządku. Dlatego mimo wszystko ja będę polecał ten sklep, gdyż tak jak mówiłem jesteśmy ludźmi i każdemu zdarzyć się może pomyłka, a jak już ona się zdarzyła, to sklep po mojej interwencji niezwłocznie naprawił swój błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(pomijam brak informacji o tym, że realizacja w przypadku DDD trwa dłużej).

 

Taka informacja widniała na stronie głównej sklepu - Ja przynajmniej taką widziałem i chyba było to 5-8 dni? Skorzystałem z DDD i zamówiłem 50 butelek. Dotarły te co miały być, a paczka była naprawdę bardzo dobrze zabezpieczona i nic nie miało prawa się nawet zarysować - za to wielki plus.

Edytowane przez Pancho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystałem z darmowej dostawy w Malinowym Nosie, kupiłem balon, korki i parę pierdółek do robienia wina i wszystko przyszło ładnie zapakowane bodajże po 3 dniach. Wcześniej kupowałem u nich drożdże, środki dezynfekujące i fermentator, obyło się bez problemów, fajny i szybki kontakt. Ale faktycznie multum osób rzuca się na DDD (ja też) i sklepy nie wyrabiają. Zamówiłem w innym sklepie aparat, przyszedł mi telefon. Odesłałem od razu, dopiero dziś (po prawie 2 tygodniach) dostałem swój aparat i zwrot kasy za przesyłkę. Generalnie jest natłok zamówień, bo nie dość że darmowa przesyłka to jeszcze mikołaj, święta itd. Najważniejsze żeby dało się ze sklepem wyjaśnić nieporozumienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja również zamawiałem w DDD i paczka przyszła w porównywalnym czasie co inne wcześniejsze zamówienie, czyli ok 3-4 dni. Z tego co pamiętam to na stronie była  jasna informacja, że zamówienia z tego dnia mogą przyjść później niż zwykle, więc jak dla mnie wszystko jest w porządku. Mam nadzieję, że Malinowy nos nie zrezygnuje z DDD nawet mimo opóźnień o których niektórzy pisali. Wystarczy wtedy zamówić coś na co możemy poczekać i tyle. Polecam ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.