Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Cześć, nie dotarły do nas informacje aby, któraś skrzynka nie działała. Czas wysyłki zamówienia to zazwyczaj 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Ze względu na weekendową promocję dla członków PSPD i sporą ilość zamówień ten czas mógł ulec wydłużeniu. 

 

Jeżeli nie masz odpowiedzi na Twoje zapytanie mailowe, skontaktuj się z nami poprzez facebooka, sprawdzimy na jakim etapie to zamówienie obecnie jest. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

na początek sezonu mamy dla Was sporą dostawę świeżych szczepów Wyeasta (z datami minimum do połowy marca 2021). Jest ich ponad 40 - drożdże, bakterie, blendy oraz drożdże do cydrów i miodów. Z racji ilości, nie będziemy wypisywać wszystkich, sprawdźcie je na naszej podstronie z nowościami.

 

A że jesień jeszcze całkiem letnia, mamy jeszcze dostępne drożdże który były hitem ostatnich miesięcy - London Fog (WLP066) i Coastal Haze (WLP067).

 

Dotarły też Verdant IPA z Lallemanda,

 

zapraszamy!

 

[EDIT: literówka]

Edytowane przez Marxam Brewing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Marxam Brewing napisał:

Cześć,

 

na początek sezonu mamy dla Was sporą dostawę świeżych szczepów Wyeasta (z datami minimum do połowy marca 2020). Jest ich ponad 40 - drożdże, bakterie, blendy oraz drożdże do cydrów i miodów. Z racji ilości, nie będziemy wypisywać wszystkich, sprawdźcie je na naszej podstronie z nowościami.

 

A że jesień jeszcze całkiem letnia, mamy jeszcze dostępne drożdże który były hitem ostatnich miesięcy - London Fog (WLP066) i Coastal Haze (WLP067).

 

Dotarły też Verdant IPA z Lallemanda,

 

zapraszamy!

 

Poprawcie datę przydatności w tym wpisie bo mało kto się skusi na przeterminowane drożdże ;) Na stronie jest poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Godzinę temu, Davao napisał:

Ból zakupów jest taki że NIC na miejscu nie idzie kupić. Po zamówienie trzeba czekać 2 dni co jest chore.
Brak brew-kitów.  Słabo wypadacie na tle konkrecji. Być może to się zmieni... kiedyś

 

Cóż, to nie jest sklep stacjonarny ;)

Z czekaniem miałeś pecha, albo akurat mieli dużo zamówień - najczęściej zamówienie złożone wieczorem miałem do odbioru następnego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Davao napisał:

Ból zakupów jest taki że NIC na miejscu nie idzie kupić. Po zamówienie trzeba czekać 2 dni co jest chore.
Brak brew-kitów.  Słabo wypadacie na tle konkrecji. Być może to się zmieni... kiedyś

Witam.

Ze sklepami internetowymi jest tak, że każdy ma jakiś swój ulubiony. Ja nie kupuję w sklepie "X", uważam go za bardzo kiepski i nieterminowy, natomiast znajomy tylko tam kupuje i jest bardzo zadowolony. Demokracja, Panie! :)

Ja zamawiam w Marxam-ie od dawna. Jestem bardzo zadowolony, jeśli czegoś nie mają (rzadko się to zdarza) mam inny "zapasowy" sklep. Zauważ też, że może szukasz trochę innych produktów niż te, które sklep ma w stałej ofercie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Davao dzięki za opinię. Tak jak wspomniał @punix - nie mamy sklepu stacjonarnego, stąd konieczność złożenia zamówienia wcześniej. Zamówienia staramy się pakować zgodnie z kolejnością złożenia/opłacenia, więc to czy będzie to tylko opakowanie drożdży czy zamówienie na 20-30 pozycji, nie będzie miało wpływu na to kiedy "weźmiemy się" za jego pakowanie. Taki system sobie wypracowaliśmy i wydaje nam się on sprawiedliwy. Jeśli zależy Ci na jakimś konkretnym terminie odbioru, zawsze możesz się z nami skontaktować - sprawdzamy wtedy z magazynem czy da się coś zrobić żeby przyspieszyć dane zamówienie.

 

Odnośnie brewkitów - mamy w ofercie puszki WESa (Ekstrakty chmielone) i w najbliższym czasie nie planujemy rozszerzać oferty na tego typu produkty.

 

Jeśli masz jakieś pytania - pisz śmiało.

 

Pozdrawiamy,

 

zespół Marxam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2020 o 20:24, Davao napisał:

Ból zakupów jest taki że NIC na miejscu nie idzie kupić. Po zamówienie trzeba czekać 2 dni co jest chore.
Brak brew-kitów.  Słabo wypadacie na tle konkrecji. Być może to się zmieni... kiedyś

Mocne wejście na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2020 o 20:24, Davao napisał:

Ból zakupów jest taki że NIC na miejscu nie idzie kupić. Po zamówienie trzeba czekać 2 dni co jest chore.
Brak brew-kitów.  Słabo wypadacie na tle konkrecji. Być może to się zmieni... kiedyś

To oznacza ze trzeva zacierać ziarno niż parzyć „gorące kubki”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

A jak idziesz do piekarni i widzisz braku informacji o wadze bochenka chleba to wchodzisz na forum piekarnicze i tam się pytasz czy pytasz się sprzedawcy?
Pisanie publiczne raczej nic nie zmieni a jak napiszesz fajny mail do sprzedawcy to przyjmie tą sugestię na pewno do siebie. No i zapewne odpowiedz dostaniesz tego samego dnia a nie za tydzień dwa jak wejdzie tu przedstawiciel. ;)

Edytowane przez yoshko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś w każdym innym sklepie takie informacje są podane na tacy i to chyba oczywiste, że każdy chce wiedzieć co dostanie do warzenia. Brak transparentności wywołuje wątpliwości i w ogólnym rozrachunku kończy się tak, że wybieramy ofertę gdzie wszystko jest czarno na białym ;) To sklep ma być frontem do klienta a nie na odwrót i nie raz okazywało się, że prywatne wiadomości nic nie dają, a odzew jest dopiero wtedy, kiedy temat poruszany jest w ogólnodostępnej dyskusji. 

Edytowane przez Hary86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu muszę przyznać koledze racje, ostatnio opisy składników w Marxamie mocno się pogorszyły. Brakuje podstawowych informacji jak chociażby ilość alfakwasów przy większości chmieli z 2020 mimo że na opakowaniu jest naklejka, nie mówiąc już o jakimkolwiek opisie czego się spodziewać po danym chmielu. Przy starszych rocznikach jest lepiej, ale też nie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2021 o 09:12, Hary86 napisał:

Dlaczego w waszych zestawach do warzenia, nie podajecie gramatury poszczególnych surowców?

Może dlatego, że wolą, żebyś kupił zestaw u nich - jak Ci zależy - a nie skomponował sobie na podstawie ich opisu w tańszym sklepie? Albo nie kupił sobie nawet u nich składników osobno, ale zapewne trochę taniej? To biznes jest, nie firma charytatywna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
 
@Hary86- jakiś czas temu zmieniliśmy formę podawania składu zestawów surowców - opierając się na naszej praktyce (również jako piwowarów), uznaliśmy że w ich przypadku, najistotniejszy jest finalny efekt, więc zdecydowaliśmy że podanie samych składników (bez ich ilości), będzie rozsądnym kompromisem. Nie jest to dla nas problem (jak zasugerowałeś), ale przyjęta strategia, natomiast rozumiemy że jeśli chcesz poznać skład każdego zestawu, pisanie wiadomości, będzie, mówiąc wprost, upierdliwe. No i w końcu nie ma co ukrywać, że jest też trochę racji w tym co napisał @buber, ale patrząc na to, do jakiej ilości przepisów mamy teraz - jako piwowarzy - dostęp, nie ma to już chyba aż takiego znaczenia. Podsumowując: czy zmienimy opisy dla naszych zestawów? Być może; przeanalizujemy wszystkie za i przeciw i podejmiemy decyzję.
Wspomnimy jeszcze tylko że pytając jakiś czas temu mailowo o skład jednego z naszych zestawów, dostałeś odpowiedź tego samego dnia ;) Jeśli jakieś pytanie które nam zadałeś pozostało bez odpowiedzi, podeślij nam informację jakim kanałem i +/- kiedy to było, bo o ile faktycznie czasem możemy odpowiadać z opóźnieniem, to dążymy do tego żeby żaden temat nie został porzucony (/korpo mode off).
 
@mkrawc - tutaj bijemy się w pierś i dodamy jeszcze wody do naoh - przy części drożdży wlp, wyeasta i jeszcze kilku innych, również brakuje pełnoprawnych opisów. Wiemy o tym, faktycznie jest to coś co chcemy naprawić i obiecujemy że nie będziemy przekładać tego w nieskończoność.
 
A tak w ogóle to dzięki za tak liczny odzew - sklepu nie prowadzimy dla siebie, więc Wasze opinie dają nam sugestie w jakim kierunku warto iść!
 
Pozdrawiamy,
 
zespół Marxam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, dostałem taką odpowiedź i nie przeczę, że uzyskałem ją w miarę szybko. Aczkolwiek w momencie kiedy szukam zestawu do uwarzenia, nierzadko porównuję składy zestawów z różnych sklepów i decyduję się na konkretny styl i dany sklep właśnie dlatego, że receptura w tym miejscu, ma na moje oko najwięcej sensu i jest najbardziej opłacalna. Brak dokładnych informacji zniechęca mnie do szukania czegoś w Waszej ofercie. Tylko tyle i aż tyle ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.