Skocz do zawartości

kwartalnik Piwowar


Napalm

Rekomendowane odpowiedzi

Niektórzy już czytali spoza redaktorskiego składu, więc pytanie słuszne.

Ja też czytałem co nie zmienia faktu że jak napisałem wyżej- w zeszłym tygodniu wyszedł z drukarni i w tym trafił do dystrybucji

Edytowane przez anteks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze jest zabezpieczony Piwowar przed uszkodzeniem ?? Tzn. czy nie przychodzi pogięty czy skancerowany. Ja kupuję przy okazji zakupów słodów itp. ale prenumerata wydaje się dobrym pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się powoli robi półrocznik, a nie kwartalnik :)

 

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Popatrz na to z innej strony, opłacasz na rok a masz czytania do 2018. Ekonomicznie

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Podbijam temat, dostaliście już prenumeratę? Rozumiem, że dwa tygodnie temu był rozsyłany, a Warszawa to nie taka dziura, żeby listonosz nie znalazł...

Dostałem 5.06 Zgadzam się Warszawa powinna mieć pierwszeństwo w dostawie
Uważam że pierwszeństwo należy się miejscowości Mieroszów. Warszawa, wiadomo, ostatnia. Tak na serio doszło w zeszłym tygodniu.

 

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie doszedl ale sa bledy w wydruku, wiec mysle ze wstrzymali dystrybucje i wysla poprawione wersje pozniej.

 

za FB Piwowara

 

Uwaga! Błędy w druku najnowszego numeru!

Z przykrością informujemy, że podczas druku 24. numeru „Piwowara” doszło do błędów produkcyjnych, przez co w egzemplarzach znajdują się dublujące się strony lub strony nie są porozcinane. Za cały stan rzeczy winę ponosi drukarnia, której został zlecony wydruk kwartalnika. Podmiot ten poczuwa się do winy i zadeklarował dodruk i wymianę numerów niewłaściwie złożonych.

W związku z zaistniałą sytuacją uruchomiliśmy adres email reklamacje@pspd.org.pl, na który prosimy o udzielanie informacji, jeśli jesteście w posiadaniu wadliwych egzemplarzy wraz z dokumentacją w formie zdjęć, dzięki czemu będziemy w stanie udowodnić, ile felernych sztuk „Piwowara” opuściło drukarnię. Prosimy także o podanie danych do wysyłki prawidłowo złożonego numeru.

Sytuację utrudnia fakt, że kwartalnik został już rozesłany do czytelników i jedyne na czym możemy bazować, to informacje od Was, dzięki czemu będziemy mogli oszacować skalę zjawiska. Prosimy o przesyłanie informacji na temat wadliwych egzemplarzy na adres reklamacje@pspd.org.pl do 30 czerwca. Na ich podstawie będziemy wiedzieć, ile numerów drukarnia musi wydrukować na swój koszt w ramach rekompensaty, a numer bez wad zostanie dostarczony do poszkodowanych pocztą.

Przepraszamy, za zaistniałą sytuację i prosimy o wyrozumiałość.

Redakcja „Piwowara”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.